Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw w Rudzicy

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757221778 , fax. 756666150
  • Data zamieszczenia: 2024-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757221778, fax. 756666150
    REGON: 230821569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw w Rudzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    modernizacja placu zabaw w miejscowości Rudzica obejmuje demontaż istniejących elementów małej architektury tj. ogrodzenia drewnianego, bujaka na sprężynach, huśtawki, piaskownicy, ślizgawki, mostka, ścianki wspinaczkowej, karuzeli i wbudowaniu nowych elementów zabawowych. Zaprojektowano wykonanie nowego ogrodzenia ocynkowanego o wysokości 1,15 m wraz z bramką samoczynnie zamykającą się, nawierzchnia placu zabaw zostanie wykonana z piasku kopalnianego lub wiślanego z ziaren mineralnych o wielkości od 0,2 do 2,0 mm. Ogranicznikiem nawierzchni będzie obrzeże betonowe o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej. Jako wyposażenie placu zabaw zaprojektowano elementy małej architektury takie jak:a) wiata – altana biesiadna,b) zabawki edukacyjne – tablica liczydło, gra labirynt ufo, zegar, kółko i krzyżyk, koparka,c) karuzela – bieżniowa kaczki, chomik, huśtawka – modułowa bocianie gniazdo (siedzisko bocianie gniazdo, deseczka, kubełkowe maluch),d) zamek – zestaw 44,e) bujak – tuba, quad.Przewidziano montaż nowego stojaka na rowery ( 3-4 stanowiskowego) przy placu zabaw oraz koszy na śmieci i odnowienie tablicy informacyjnej. W strefie ćwiczeń – siłowni na powietrzu montaż trzech urządzeń do ćwiczeń tj. urządzenia typu motyl, rower i twister.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 3 000,00 zł. Sposób wniesienia wadium został opisany w SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie2)Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunków w tym zakresie3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej do wysokości realizowanego zadania – do przedłożenia na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji zamówienia.Zamawiający ponadto nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia – załącznik nr 5, 5a do SWZ.4)zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie jednej (1) roboty budowlanej/usługi o podobnym zakresie wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wzór załącznik numer 6.Wykonawca może załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach