Przetargi.pl
Modernizacja pawilonu przy ul. Różanej SPZOZ - II etap

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-309 Bielsko-Biała, ul. Olszówka 102
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8113923 , fax. 33 8113923
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Olszówka 102 102
    43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8113923, fax. 33 8113923
    REGON: 00127018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pawilonu przy ul. Różanej SPZOZ - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pt:Modernizacja pawilonu przy ul. Różanej SPZOZ - II etap. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynku Oddziału Rehabilitacyjnego Psychiatrycznego przy ul. Różana 6 zlokalizowany na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki zdrowotnej w Bielsku-Białej ul. Olszówka 102, 43-309 Bielsko-Biała. 3. Zakres prac obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane ( roboty rozbiórkowe, nadproża stalowe, stolarka drzwiowa, roboty budowlano-remontowe),2) wykonanie instalacji sanitarnych (wewnętrzna kanalizacja sanitarna, biały montaż, instalacje wodne, demontaż istniejących instalacji),3) wykonanie instalacji wentylacyjnych (m.in. urządzenia W2,3,11-17, izolacja termiczna przewodów wentylacyjnych ) 3) wykonanie instalacji elektrycznych (instalacja elektryczna, przyzywowa). UWAGA: Wycenę oraz prace modernizacyjne należy wykonać zgodnie z powyższą dokumentacją projektową za wyjątkiem prac, które zostały wykonane w 1 etapie tj.: kotłownia ( nr w proj. 1.11, 1.16), pomieszczenie porządkowe ( nr w proj. 1.12),WC damskie (nr w proj. 1.13),WC męskie (nr w proj. 1.14),WC personelu (nr w proj. 1.15), pomieszczenie socjalno-szatniowe z sanitariatem (nr w proj.1.17, 1.18), 1 łazienka dla NPS (nr w proj.1.19). przebudowa brudownika - częściowe wydzielenie z pokoju łóżkowego (nr w proj.1.03, 1.04). UWAGA: Zamawiający zastępuje łazienkę dla niepełnosprawnych (nr w proj. 1.20 ) łazienką zwykłą. Przy wycenie proszę wziąć to pod uwagę. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z póź.zm.) i aktami wykonawczymi do tej ustaw, a w szczególności powinny być to materiały dopuszczone do stosowania w placówkach służby zdrowia, a także powinny odpowiadać materiałom przewidzianym w dokumentacji projektowej. 5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe, a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów - na każde żądanie Zamawiającego wykonawca obowiązany jest okazać w/w dokumenty. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z całością dokumentacji dotyczącej niniejszej inwestycji. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty budowlane, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, a także zdobyciem wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Z-ca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Administracyjnych - Arkadiusz Lorenc tel. 33 8123041 wew. 111. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy.7. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Należy przewidzieć, że roboty nie wymienione lub ewentualnie błędnie określone w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ale niezbędne do prawidłowego użytkowania obiektu oraz zakończenia pod każdym względem prac budowlanych należy wykonać w ramach podanej ceny ryczałtowej.8. Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi w oparciu o fakturę końcową wystawioną na podstawie protokołu odbioru końcowego robót. Termin płatności za wykonane roboty do 60 dni od dnia otrzymania faktury. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, realizacji przedmiotu zamówienia tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej.10. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane na czynnym obiekcie. Szpital na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Prace remontowe muszą być wykonywane bez zakłóceń w funkcjonowaniu oddziału, a także być konsultowane z pielęgniarką oddziałową.11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu okres gwarancji 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.12. Termin rękojmi minimum 5 lat maksimum 10 lat od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4300,00zł brutto (cztery tysiące trzysta złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275 z późn. zm.).Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert .Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:ING Bank Śląski: 86 1050 1070 1000 0001 0618 7859.Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopie dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie wraz z ofertą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ust., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie terminu rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach