Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2014-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 00052401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów. Zadanie realizowane jest w ramach programu SOWA i finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, a w szczególności: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym opracowanie końcowych projektów fotometrycznych dla modernizowanych odcinków sieci oświetlenia zgodnie z wymogami Polskiej Normy PN-EN13201 (Dokumentacja projektowa); b) uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych w oparciu o dokumentację, o której mowa w lit. a), ewentualnie uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych; c) wymianę 2513 szt. opraw oświetleniowych na oprawy LED na istniejących konstrukcjach wsporczych linii energetycznych oraz na wydzielonych liniach oświetleniowych; d) budowę nowej kablowej instalacji oświetleniowej o długości 3030 m wraz z wymianą istniejących słupów oświetleniowych na nowe i oprawami oświetleniowymi LED w ilości 121szt; e) przebudowę 150 punktów sterujących oświetleniem wraz z oprogramowaniem do zarządzania oświetleniem; f) wyposażenie dyspozytorni sterowania oświetleniem ulicznym poprzez dostawę: dwóch komputerów, drukarki, dwóch monitorów oraz zasilacza UPS; g) wykonanie badań i pomiarów dla całego zakresu przedmiotu zamówienia; h) udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnego monitoringu wybudowanej infrastruktury; i) udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji na korzystanie z systemu do zdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury; j) wsparcie techniczne oraz stała aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji, k) osiągnięcie efektu ekologicznego na poziomie ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla rocznie 1013,13 Mg/rok w okresie pełnych pięciu lat kalendarzowych po wykonaniu zamówienia, czego potwierdzeniem będą sporządzane przez Wykonawcę raporty za każdy rok działania zmodernizowanego oświetlenia ulicznego, przy czym Wykonawca w ramach zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt uzyska akceptację przedkładanych Zamawiającemu raportów przez Weryfikatora, o którym mowa w §10 ust.8 załączonego wzoru umowy; l) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - wytyczenie geodezyjne, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), który służy do ustalenia planowanych kosztów przedmiotu zamówienia i precyzuje szczegółowe wymagania Zamawiającego. 3. Użyte nazwy producentów w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) lub innych załącznikach do SIWZ podane zostały ze względu na specyficzny charakter zamówienia i trudności w jasnym i precyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zaproponować równoważny produkt pod warunkiem spełnienia przez niego parametrów zawartych w opisie i nie gorszych od wymaganych. Tam gdzie Zamawiający użył nazwy producentów, Zamawiający informuje, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz (lub równoważny). 4. Wykonawca wykona wszystkie prace składające się na przedmiot zamówienia, w tym w szczególności wymienione w ust.1 w ramach ceny ofertowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 160.000 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) do dnia 18.09.2014r. do godz. 915. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, przelewem - wpłacane na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275) które składane są w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Rynek 16, Referat Księgowości Budżetowej, pok.120, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku Zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do w/w Referatu). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4A i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 Ustawy. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykazany przez wykonawcę. 5.Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Ustawy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrychow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach