Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału Internistycznego

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 125a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 125a 125a
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
    REGON: 30077008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału Internistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Oddziału Internistycznego. 2. Zamówienie swym zakresem obejmuje wykonanie prac modernizacyjnych branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej w budynku A, na wysokości III piętra. Z uwagi na działającą część oddziału niemożliwy jest wewnętrzny transport gruzu, materiałów budowlanych itp. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia transportu zewnętrznego (dźwig, wyciągarka). Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia przed zniszczeniem istniejących posadzek z wykładzin PCV (wymagane minimum użycie folii budowlanej oraz płyt pilśniowych) oraz po wykonanych pracach, do posprzątania modernizowanych pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi procedurami PCM Sp. z o.o. 3. Prace do wykonania: 1) Branża budowlana: uzupełnienie ubytków w ścianach, zamurowanie otworu drzwiowego, wymiana okładzin z płytek ceramicznych, wymiana parapetów wewnętrznych z PCV na parapety granitowe, wykonanie nowej posadzki z tworzyw sztucznych typu Tarket w pomieszczeniu dializ oraz w sali zabiegowej, częściowa wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, wykonanie okładzin na ścianach z wykładzin z tworzyw sztucznych typu Tarket (korytarze oraz sale chorych do wys. 1,2 m, sala dializ i sala zabiegowa do wys. 3,0 m), wykonanie malatur na ścianach i sufitach, zakup i montaż (w każdym oknie) nawietrzaków higrosterowalnych, demontaż starego sufitu podwieszanego oraz wykonanie nowego sufitu w standardzie higienicznym, na ruszcie stalowym, regulacja skrzydeł okiennych wraz z wymianą okuć i uszczelek, zakup i montaż wyposażenia tj., pochwytów łazienkowych, narożników ochronnych z PCV na ściany, rolet materiałowych podgumowanych, zmywalnych w kasetach; 2) Branża elektryczna: demontaż opraw oświetleniowych, demontaż osprzętu elektrycznego i wentylatorów kanałowych, wykonanie instalacji gniazd wtykowych, oświetlenia i instalacji przywoławczej do paneli przyłóżkowych, montaż opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych i łączników, montaż wentylatorów kanałowych, wykonanie zasilania i montaż trzymacza drzwi, wykonanie instalacji domofonowej wraz z montażem domofonu z panelem dostępowym na kartę, wymiana aparatów instalacji przywoławczej na nowe aparaty, z wykorzystaniem istniejących przewodów, montaż kompletnej instalacji sygnalizacji pożarowej zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Linię dozorową instalacji sygnalizacji pożarowej z modernizowanego oddziału internistycznego, zlokalizowanego na wysokości III piętra należy doprowadzić do centrali pożarowej POLON 4900 usytuowanej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (parter). Przewody należy poprowadzić w osłonach. Pomiędzy strefami pożarowymi należy wykonać przepusty ogniowe. Przebieg trasy linii dozorowej należy uzgodnić z Działem Technicznym Zamawiającego. 3) Branża sanitarna: wykonanie nowego podejścia kanalizacyjnego pod umywalkę wraz z zakupem i montażem umywalki, baterii umywalkowej i syfonem umywalkowym, wymiana baterii natryskowych, wymiana starych grzejników żeliwnych na grzejniki płytowe (medyczne) wraz z zaworami i głowicami termostatycznymi, wymiana rur przyłączeniowych do grzejników, wykonanie instalacji gazów medycznych (tlenu medycznego, sprężonego powietrza i próżni) od pionu do punktów poboru gazów, zamontowanych w ścianach i panelach nadłóżkowych. Instalacje gazów medycznych wraz z zainstalowanymi urządzeniami zakwalifikowane są do wyrobów medycznych klasy II b i spełniają wymagania Ustawy o Wyrobach Medycznych (Rozporządzenie Ministra Zdrowa z dn. 30.04.2004, Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679), Dyrektywy Rady Europy nr 93/42/EEC, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 nr 215 poz. 1416). Wiąże się to ze szczególnymi warunkami wykonania i odbioru zgodnie z normą PN-EN ISO 7396-1 oraz PN-EN ISO 7396-2. W związku z powyższym, montaż instalacji gazów medycznych powinno wykonać specjalistyczne przedsiębiorstwo, posiadające referencje spełnienia wiarygodności technicznej w świetle obowiązującego prawa budowlanego, a pracownicy powinni posiadać odpowiednie uprawnienia do lutowania i spawania rurociągów miedzianych. Wykonawca przed przekazaniem wykonanej instalacji do użytkowania wykonuje analizy i poddaje produkt procedurze oceny zgodności z odpowiednimi dyrektywami. Przebieg i wyniki działań producent dokumentuje oznaczając wyrób znakiem CE. 4. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, kosztorysach zerowych oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w kwocie 6 000,00 zł w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego numer rachunku 79 1130 1033 0018 8098 0020 0002, lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824); 2. sposób przekazania poręczeń lub gwarancji: Dokumenty należy złożyć w kasie Zamawiającego (w tym przypadku do oferty należy załączyć kopie dokumentów wraz potwierdzeniem odbioru) lub oryginały załączyć do oferty. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach