Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Bądkowo

Gmina Bądkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-704 Bądkowo, ul. Włocławska 82
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 272 41 00 , fax. 54 272 40 54
  • Data zamieszczenia: 2015-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bądkowo
    ul. Włocławska 82 82
    87-704 Bądkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 272 41 00, fax. 54 272 40 54
    REGON: 91086642000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Bądkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz zakup wyposażenia dla trzech oddziałów przedszkolnych przy szkole podstawowej w Gminie Bądkowo dla potrzeb realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Bądkowo, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnianie edukacji przedszkolnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania: 1)Organizacja/ doposażenie placu zabaw (zał. nr 3 opis przedmiotu zamówienia) 2)Dostosowanie pomieszczeń (zał. nr 3 opis przedmiotu zamówienia) 3)Wyposażenie (zał. nr 3 opis przedmiotu zamówienia) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć i zamontować do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Bądkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci zestawienia wraz z podaniem rodzaju i ilości urządzeń, wyposażenia etc. stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na własny koszt (dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wszelkich urządzeń wymienionych w zał. Nr 3 opis przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole. Podstawowe wymagania dotyczące wyposażenia placu zabaw: urządzenie musi być dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach/ przedszkolach, posiadać stosowne certyfikaty na zgodność z normą PN-EN-1176-1:2009 lub Deklarację Zgodności wystawioną przez producenta poświadczającą zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń placów zabaw z aktualną normą PN EN 1176-1:2009 aprobaty techniczne, wszelkie certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta oraz karty techniczne, montaż urządzenia zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta. Podstawowe wymagania dotyczące zabawek i pomocy dydaktycznych: oferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, oraz posiadać oznakowanie wyrobu przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE. Podstawowe wymagania dotyczące zabawek i pomocy dydaktycznych: dostarczane meble muszą posiadać certyfikaty na całość konstrukcji mebli, wystawione przez jednostki akredytowane. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone urządzenia i produkty: są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach do SIWZ lub dostarczone urządzenia i produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania wyposażenia oraz pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny oraz załączenie karty produktu, dla każdej pozycji wymienionej w opisie przedmiotu zamówienia. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w KBS Aleksandrów Kujawski O/Bądkowo o numerze 11 9537 0000 0020 0107 2000 0014 z dopiskiem wadium-modernizacja oddziałów przedszkolnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.badkowo.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach