Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA ogłasza przetarg
- Adres: 80803 Gdańsk, ul. Kurkowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 728 70 00 , fax. 58 728 70 01
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA
ul. Kurkowa 12
80803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 728 70 00, fax. 58 728 70 01
REGON: 22115068800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: igbbaltica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości na terenie województw: łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego, jako podwykonawca generalnego wykonawcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej(etap 1), jako szczególnej czynności prawnej organizującej proces kontraktowania w przyszłości, na zasadach określonych w art.101a Ustawy Pzp. Na tym etapie dokonuje się indywidualizacja podmiotów, z którymi zamawiający zawiera umowy ramowe wraz z ustaleniem formy i granic współdziałania stron , w szczególności czynników cenotwórczych. Zamawiający zawrze umowę ramową z trzema Wykonawcami, chyba że oferty nie podlegające odrzuceniu złożyło mniej wykonawców. Celem niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych – wykonawczych( etap II), jakie mogą zostać udzielone w okresie od dnia zawarcia niniejszej umowy przez okres 3 lat. Zamawiający podpisze umowy z Wykonawcami (maksymalnie trzema), którzy przedłożą najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia podanych przez Zamawiającego kryteriów . Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie nie wcześniej niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, a w przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna ważna oferta, zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem ww. terminu. 2. Zakres zamówienia stanowi kompleksową realizacje zadań zamawianych sukcesywnie , w wyniku pozyskania i zawarcia umów z Inwestorem i obejmuje wszystkie roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu , łącznie z przyłączami, infrastrukturą techniczną i instalacjami wewnętrznymi , a w szczególności: a) przygotowanie terenu budowy, wycinka drzew i krzewów, przyłączenie mediów na czas budowy, wykonanie rozbiórek istniejących obiektów i robót ziemnych, b) roboty budowlane, c) roboty konserwatorskie, d) roboty instalacyjne w zakresie: - instalacji wodociągowej, - instalacji ppoż., - instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, - instalacji kanalizacji wody deszczowej wewnętrznej, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji ciepła technologicznego, - instalacji wody lodowej, - instalacji belek chłodzących, - instalacji wentylacji i klimatyzacji, - instalacji wentylacji napowietrzania, - węzła kompaktowego, trzyfunkcyjnego co/ct/cwu - instalacji elektrycznych gniazdkowych, - instalacji elektrycznych oświetleniowych, - wewnętrznych linii zasilających, - rozdzielnic , - systemu monitoringu opraw awaryjnych, - zasilania awaryjnego, - instalacji odgromowej, - sieci strukturalnej, - telefonii bezprzewodowej DECT IP, - telewizji przemysłowej CCTV, - systemu sygnalizacji pożaru SAP, - dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, - systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN i kontrola dostępu, - systemu przyzywowego, - systemu rejestracji audio, - systemu sterowania klap pożarowych i napowietrzających; e) przyłącza i sieci przyobiektowe: - przyłącze wodociągowe, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - przyłącze kanalizacji deszczowej, - przyłącze centralnego ogrzewania, - drenaż, - przyłącze energetyczne, - przyłącze telekomunikacyjne. f) roboty w zakresie zagospodarowania terenu: budowa parkingu, budowa infrastruktury w zakresie wjazdu na teren jednostki, roboty drogowe, mała architektura, oświetlenie i odwodnienie terenu, sadzenie drzew, krzewów i zakładanie trawników, g) wyposażenie budynków w sprzęt kwaterunkowy, meble biurowe i inne ruchome elementy wyposażenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres, na które zostało wystawione oraz musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
Dodano: 2024-04-23 - Częściowy remont dachu kościoła filialnego p.w. Świętej Trójcy w Jasnej
Dodano: 2024-04-17 - Remont korytarzy i klatki schodowej w budynku Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. INKA w Czarnem ul. Parkowa 4.
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 24/10 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa Dworku w Mostach
Dodano: 2024-02-26 - Roboty budowlane związane z przebudową budynku magazynowo – biurowego przy ul. Chopina 15 w Wejherowie - Etap 1
Dodano: 2023-12-01 - Modernizacja domków letniskowych na terenie OSW w Białogórze.
Dodano: 2023-09-20 - Remont klatki schodowej bocznej w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
Dodano: 2023-09-19 - Roboty remontowe ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne w budynku nr 27 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2023-08-24 - Roboty budowlane związane z przebudową budynku magazynowo – biurowego przy ul. Chopina 15 w Wejherowie - Etap 1
Dodano: 2023-07-25