Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce o nr. ew. 463/2 w obrębie Kruszewo, gm. Choroszcz - na odcinku 360mb na zadanie nr 1 i 2

GMINA CHOROSZCZ ogłasza przetarg

  • Adres: 16-070 Choroszcz, ul. Dominikańska 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CHOROSZCZ
    ul. Dominikańska 2
    16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
    REGON: 050659020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce o nr. ew. 463/2 w obrębie Kruszewo, gm. Choroszcz - na odcinku 360mb na zadanie nr 1 i 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy inwestycji pn. "Modernizacja nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce o nr. ew. 463/2 w obrębie Kruszewo, gm. Choroszcz - na odcinku 360mb" obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:Zadanie nr 1• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg w terenie równinnym lub pagórkowatym - 0,36 km,• Wykonanie warstwy odcinającej z piasku zagęszczonej mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm – 1 800 m2;• Skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltową – 1 800 m2;• Wykonanie warstwy wiążącej AC11W, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm – 1 800m2;• Skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsją asfaltową - 1 800 m2;• Wykonanie warstwy ścieralnej AC11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm – 1 800 m2;• Wykonanie utwardzonych poboczy szerokości 0,75 m z kruszywa niezwiązanego C50/30 grub. 8cm - 270 m2;Zadanie nr 2• Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg w terenie równinnym lub pagórkowatym - 0,36 km,• Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej –360mb;• Rozebranie obrzeży betonowych 6x20cm na podsypce cementowo-piaskowej - 360mb;• Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35*35*5cm ułożonych na podsypce piaskowej - 360mb;• Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10 - 360mb;• Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 360mb;• Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem – 396 m2;• Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV, głębokość koryta 21-30 cm – 82 m2;• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 21-35 cm – 82 m2;• Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22cm na ławie betonowej z oporem z betony C8/10 – 68 m;• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 75 m2;• Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm na ławie z oporem z betonu C8/10 podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 68 m;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości dla zadania nr 1 – 1000 złdla zadania nr 2 – 3000 zł2. Wadium może być wniesione w następujących formach:a. pieniądzu wpłaconym na rachunek bankowy zamawiającego Nr 57 1020 1332 0000 1502 0946 0595Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – postępowanie na Modernizacja nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce o nr. ew. 463/2 w obrębie Kruszewo, gm. Choroszcz - na odcinku 360 mb na zadanie nr ……b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c. gwarancjach bankowych,d. gwarancjach ubezpieczeniowych,e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium w takiej sytuacji powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu.Dokument ten nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona.6. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje tego warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje tego warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dla zadania nr 1 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (zakończona robota) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie budowy (wykonania/odbudowy/rozbudowy) lub przebudowy dróg o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda i obejmujące wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego lub mieszanki mineralno-bitumicznej (warstwa wiążąca lub ścieralna) w ilości 2000 m2 w ramach każdej z tych robót;,b) dla zadania nr 2 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (zakończona robota) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie budowy (wykonania/odbudowy/rozbudowy) lub przebudowy dróg o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda i obejmujące wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego lub mieszanki mineralno-bitumicznej (warstwa wiążąca lub ścieralna) w ilości 2000 m2 w ramach każdej z tych robót;,c) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami które skieruje do realizacji zamówienia publicznego:– co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadającą min. 24 miesiące doświadczenia przy remoncie, budowie/przebudowie/rozbudowie dróg/ulic na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,W zakresie wskazanych powyżej uprawnień Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach