Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-063 Poznań, Karpala Wojtka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 768 209 , fax. 618 773 533
- Data zamieszczenia: 2018-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
Karpala Wojtka 3
61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 768 209, fax. 618 773 533
REGON: 63210005700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoo.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja małpiarni na terenie Starego Zoo w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont części budynku małpiarni oraz woliery ptaków drapieżnych na terenie Starego ZOO w Poznaniu, ul. Zwierzyniecka 19, działka nr 86/6. Przebudowywany obiekt objęty jest ochroną konserwatorską. Wraz z całością Starego ZOO został wpisany na listę zabytków pod numerem A201 w roku 1978. Wykonawca ma wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Dokumentacją Techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ – projektem budowlanym, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz opisem technicznym. Zakres zamówienia nie obejmuje całości prac objętych przekazaną dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia nie są objęte prace polegające na naprawie istniejących elementów stalowych, czyszczeniu konstrukcji szkieletowych, malowaniu konstrukcji stalowych, zakupie i montażu siatki w zakresie związanym z wykonawstwem prac w ramach działu 1.4 dotyczącego woliery ptaków drapieżnych i łącznika. Przed rozpoczęciem prac należy dokonać niezbędnych uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, a także ustalić zakres Projektu Budowlanego do wykonania na bazie niniejszego opracowania technicznego. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1. Okres Gwarancji Podstawowej – 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 11 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 22 1020 4027 0000 1902 1263 5977; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie sprawnej sieci komunikacyjnej poprzez budowę i modernizację dróg na terenie gminy Pyzdry
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
Dodano: 2024-05-28 - Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów oraz rewitalizacja terenów zielonych
Dodano: 2024-05-27 - Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
Dodano: 2024-05-27 - rozbudowa ulicy Batorowskiej w Wysogotowie
Dodano: 2024-05-27 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-05-27 - budowa ulic: Poznańskiej, Promykowej, Upalnej, Ciepłej, Gorącej w Górze – etap II i III
Dodano: 2024-05-27 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE – Etap IV –
Dodano: 2024-05-27 - Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Golina – Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Golinie wraz z przebudową sieci wodociągowej
Dodano: 2024-05-24