Przetargi.pl
Modernizacja kuchni w PP Nr 26

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kuchni w PP Nr 26
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących robót: 1. demontaż istniejących instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, elektrycznych w pomieszczeniach bloku żywieniowego, 2. rozbiórka wskazanych ścianek działowych 3. usuniecie wskazanych posadzek i podkładów, 4. wykonanie nowych podkładów dla podłóg i izolacji wilgotnościowych w pomieszczeniach bloku żywieniowego 5. wykonanie nowych ścianek działowych (Ytong, cegła), 6. wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach bloku żywieniowego, 7. wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnych w bloku żywienia, 8. wykonanie nowych instalacji c.o. i gazu dla pomieszczeń bloku żywienia, 9. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach bloku żywieniowego, 10. naprawa schodów zewnętrznych i zadaszenia nad schodami, 11. wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia w pomieszczeniach bloku żywieniowego , zasilania urządzeń kuchennych, zasilania central wentylacyjnych, zasilania wentylatorów, 12. wykonanie obudowy instalacji wentylacyjnej z płyt GK, 13. wykonanie i uzupełnienie tynków w pomieszczeniach bloku żywieniowego i wskazanych pomieszczeniach przyległych, 14. wykonanie okładzin ceramicznych na ścianach i posadzkach, 15. malowanie wskazanych pomieszczeń w pomieszczeniach bloku żywieniowego i wskazanych pomieszczeniach przyległych, 16. wymiana 2 wind podawczych, 17. montaż kurtyn p-poż, 18. wymiana instalacji odgromowej, 19. wykonanie docieplenia ścian metodą BSO,(seg.B) 20. wymiana obróbek blacharskich 21. wyposażenie zaplecza gastronomicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej, STWiOR : branży budowlanej, sanitarnej , elektrycznej sporządzonej przez : ARTPAK s.c. Z.CHYBOWSKI, B. SZOŁTYSIK, 44-100 Gliwice ul. Kozielska 168. Pomocniczo dołączono przedmiar robót. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 3. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 5. Zabezpieczenie obiektu oraz prowadzenie robót budowlanych w taki sposób aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia możliwe było ciągłe , bezkolizyjne korzystanie z posesji, 6.Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg. wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej : - tablica o wymiarach 150 cmx 100 na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji ,- tablica na słupkach metalowych po zakończeniu inwestycji. 7. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach