Przetargi.pl
Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Sztumie

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6406303 , fax. 55 6406300
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55 6406303, fax. 55 6406300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kompleksu lekkoatletycznego na stadionie miejskim w Sztumie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i budową elementów pełnowymiarowego stadionu piłkarsko-atletycznego spełniającego wymogi kategorii VA (krajowej) zgodnie z wymogami Polskiego Związku Lekkiej Atletyki (PZLA) i IAAF. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 2. Wykonanie chodnika. 3. Wykonanie skoczni do skoku w dal i trójskoku. 4. Wykonanie rowu z wodą. 5. Wykonanie skoczni do skoku o tyczce. 6. Wykonanie rzutni do pchnięcia kulą 7. Wykonanie rzutni dyskiem, młotem i oszczepem. 8. Wykonanie skoczni do skoku wzwyż. 9. Wykonanie przebudowy boiska piłkarskiego 105x65 m wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z trawy naturalnej. 10. Wykonie bieżni lekkoatletycznej 400 m z ilością torów 4 na okrężnej i 6 na prostej. 11. Wykonanie nowego ogrodzenia stadionu piłkarsko-atletycznego. 12. Wykonanie klatka dla gości(wydzielone miejsce dla kibiców drużyny przeciwnej). 13. Wykonanie tablicy wynikowej. 14. Wykonanie terenów zielonych. 15. Wykonanie instalacji odwodnienia i drenażu boiska i przyłącza wody. 16. Wykonanie zasilania i oświetlenia zewnętrznego stadionu. 17. Wykonanie instalacji zewnętrznej i wewnętrznej pomiaru czasu. 18. Wykonanie instalacji zewnętrznej i wewnętrznej pomiaru nagłośnienia. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowana przez: Biuro Projektów Drogowych Patryk Schultz z Grudziądza, z których treścią Wykonawca oświadcza, iż się zapoznał. 4. Zadanie dofinansowane jest przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - Ze Środków Rozwoju Kultury Fizycznej Zadania Inwestycyjnego w Ramach Program Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej. 5. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również: 5.1. Uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu świadectwa Polskiego Związku Lekkiej Atletyki (PZLA)dopuszczające stadion do oficjalnych zawodów lekkoatletycznych oraz potwierdzającego spełnienie wymogów dla stadionu kategorii VA. 5.2. Przygotowanie i zamontowanie tablicy informacyjnej o budowanym obiekcie zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa ( www.msit.gov.pl) , w zakładce Infrastruktura. 5.3. Części surowca pozyskanego z wycinki drzew Wykonawca przekaże do MGOPS na cele charytatywne na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego przy udziale Zamawiającego. Surowiec przekazywany na cele charytatywne, należy podzielić na elementy umożliwiające transport bez użycia ciężkiego sprzętu. Materiał z w/w wycinek drzew, nienadający się do przekazania, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.4. Materiał rozbiórkowy betonowy stanowić będzie własność Zamawiającego. Zostanie w całości lub po skruszeniu odebrany przez Zamawiającego w terminach uzgodnionych z przyszłym Wykonawcą. 5.5. Materiał rozbiórkowy inny niż betonowy po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca załaduje i odtransportuje na składowisko Wykonawcy zgodnie z zapisami STWiORB. UWAGA: Wytyczne PZLA dotyczące projektowania i wykonawstwa obiektów lekkoatletycznych w Polsce oraz procedura wydawania świadectwa PZLA obiektom lekkoatletycznym zawarte są w dokumentach opublikowanych na stronie PZLA w zakładce -http://www.pzla.pl/zwiazek.php?_a=1&kat_id=125 6. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do kalkulacji oferty. 7. Zamawiający posiada : 7.1. pozwolenia na budowę nr 131/2012/Z-I z dnia 27.10.2015r. 7.2. pozwolenie na wycinkę drzew decyzja nr 68/2015 z dnia 31.12.2015r. 7.3. uzgodnienie dokumentacji projektowej wydane przez PZLA z dnia 15.12.2015r. 8. UWAGA - Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych. 9. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 10. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 69.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie. 5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach, zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach