Przetargi.pl
MODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY „A”, WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI – I ETAP

Powiat Bydgoski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Dworcowa 53
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523822246
  • Data zamieszczenia: 2023-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bydgoski
    Dworcowa 53
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523822246
    REGON: 000186424
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz-koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY „A”, WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI – I ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o których mowa w art. 7 pkt. 21 ustawy Pzp, ukierunkowane nadostosowanie istniejącego układu funkcjonalno-użytkowego do nowych potrzeb– polepszenie dostępności dla osób zeszczególnymi potrzebami oraz poprawę estetyki wnętrza budynku poprzez wymianę wyeksploatowanych materiałówwykończeniowych i osprzętu instalacyjnego oraz odnowienie powłok malarskich.2) Przedmiotowe prace będą dotyczyły branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.3) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż schodołazu gąsienicowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 1 rokprzed zawarciem umowy, wraz z jego uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.4) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje technicznewykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.5) Wykonawca zapewni kierowników robót branżowych posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do realizacjiprzedmiotowego zamówienia, doświadczenie gwarantujące jego należyte wykonanie oraz aktualny wpis do Izby InżynierówBudownictwa.6) Zamawiający informuje, że w czasie realizacji zamówienia na terenie budynku podlegającego robotom budowlanymfunkcjonować będzie sekretariat szkoły i gabinet Dyrektora. Wykonawca winien brać pod uwagę ten fakt przy planowaniurealizacji robót i organizacji zaplecza budowy.7) Wykonawca powinien wykonywać prace z uwzględnieniem specyfiki działalności szkoły. Należy wziąć ten fakt pod uwagępodczas planowania i organizacji robót, tak aby nie zakłócić normalnego funkcjonowania szkoły i wykonać roboty w terminieumownym.8) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry technicznejakie wskazano w materiałach do niniejszego postępowania lub równoważne jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyteprzez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane wolne od wad fizycznych i prawnych, wszczególności obciążeń prawami osób trzecich.9) Do wykonania robót należy użyć materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE)Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobówbudowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać,co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2021, poz.1213 z późn. zm.).10) Dostarczony schodołaz musi posiadać wszelkie aktualne atesty, certyfikaty i deklaracje: deklaracja zgodności CE (dla produktów wprowadzanych na rynek UE) dyrektywa WE w sprawie zgodności wyrobów medycznych klasy I EU2017/745 (MDR) procedura oceny zgodności (MDR) certyfikat czyli deklaracja zgodności dopuszczająca do użytku szczególnie istotne normy: ISO 7176-23:2002, ISO 7176-28:2012, ISO 7176-14:2008, ISO 7176-21:2009
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane polegające namodernizacji/remoncie/renowacji budynku użyteczności publicznej, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymaganymi przepisami ustawy Prawo Budowlane (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującej się co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach