Teatr Rozrywki ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, M.Konopnickiej 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 48 323 461 930
- Data zamieszczenia: 2023-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Rozrywki
M.Konopnickiej 1
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 48 323 461 930
REGON: 001238005 - Adres strony internetowej zamawiającego: teatr-rozrywki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji wewnętrznych w lokalach mieszkalnych Domu Aktora Teatru Rozrywki przy ul. Szczecińskiej 10 w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Modernizacji instalacji wewnętrznych w lokalach mieszkalnych Domu Aktora Teatru Rozrywki.2. Lokalizacja oraz usytuowanie nieruchomości: ul. Szczecińskiej 10, Chorzów.3. Wszelkie prace będą prowadzone na czynnym obiekcie, zgodnie z ustalonym harmonogramem. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się:- Modernizacja instalacji wodno – kanalizacyjnej (44 mieszkania)- Modernizacja instalacji elektrycznej (48 mieszkań)Uwaga: dokumentacja zawiera również opis modernizacji instalacji gazowej, której nie obejmuje prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, na który składają się odrębnie dla każdej instalacji wod – kan i elektrycznej:1) Projekt techniczny2) Specyfikacja Techniczna Wykonanie i Odbioru Robót 3) Przedmiar robót UWAGA: dokumentacja przygotowana dla 1 mieszkania z uwagi na fakt, iż wszystkie mieszkania posiadają tożsamy (lustrzany) układ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na: modernizacji instalacji wod – kan lub elektrycznej lub obydwu w jednym zadaniu, o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda robota.Uwaga:Pojęcie budowa, przebudowa, remont należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.).Uwaga:Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.Uwaga:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Uwaga:Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał, którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-02-23 - Modernizacja rozdzielni średniego oraz niskiego napięcia
Dodano: 2024-02-13 - „Wymiana wewnętrznej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Jaworznie, ul. Zacisze Boczna 3”
Dodano: 2023-11-29 - Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 3
Dodano: 2023-11-09 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Karchowicach - etap III
Dodano: 2023-11-02 - Modernizacja rozdzielni średniego oraz niskiego napięcia
Dodano: 2023-10-26 - Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego budynku mieszkalno-użytkowego w Knurowie przy ul. Stanisława Staszica 1
Dodano: 2023-09-08 - Modernizacja instalacji elektrycznej holu, klatek schodowych, korytarzy i pomieszczeń w budynku Wydziału IŚiE przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Znak sprawy: IA1.284.30.2023.HP
Dodano: 2023-09-04 - Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły: zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-08-22 - Remont kapitalny instalacji oświetlenia awaryjnego w Kinie Kosmos i Kinie Bałtyk
Dodano: 2023-08-11