Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej z wewnętrzną siecią LAN i napięcia dedykowanego oraz wykonanie monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miasta Lubań w ramach zadania pn.: Przebudowa budynku Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji 14 w Lubaniu.

Gmina Miejska Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. 7 Dywizji 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6464400 , fax. 75 6464405
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubań
    ul. 7 Dywizji 14 14
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6464400, fax. 75 6464405
    REGON: 23082138000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej z wewnętrzną siecią LAN i napięcia dedykowanego oraz wykonanie monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miasta Lubań w ramach zadania pn.: Przebudowa budynku Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji 14 w Lubaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej z wewnętrzną siecią LAN i napięcia dedykowanego oraz wykonanie monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miasta Lubań w ramach zadania pn.: Przebudowa budynku Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji 14 w Lubaniu. 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie: - całkowitej wymiany instalacji elektrycznej 400/230V dla zasilania i oświetlenia w budynku - wykonanie instalacji gniazd napięcia ogólnego i oświetlenia na kondygnacji poddasza - przebudowa posiadanej rozdzielnicy TG, wraz z wymianą obudowy - na 2 szt. 4 x 24 mod. - rozbudowa instalacji elektrycznej 230V dla zasilania dedykowanego sieci LAN o dodatkowe 5 szt. punktów ZPA - wykonania instalacji do zabudowanego zewnętrznego agregatu prądotwórczego - modernizacji sieci wewnętrznej LAN zgodnie z wymaganiami Inwestora - wykonanie instalacji w pomieszczeniach jako podtynkową, istniejącą instalację napięcia dedykowanego przebudować i wykonać ją jako podtynkową. - wykonania sufitów podwieszanych modułowych w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu kondygnacji 1 i 2 piętra oraz pomieszczeń budynku Dobudówki. - wykonanie malowania pomieszczeń, w których były prowadzone prace instalacyjne wraz z korytarzami dla budynku Gminy Miejskiej Lubań z siedzibą w Lubaniu przy ul. 7 Dywizji 14 W skład instalacji zasilania elektrycznej dla zasilania i oświetlenia wchodzą: - wymiana głównej wewnętrznej linii zasilającej ze złącza ZK4 do rozdzielnicy TG - rozbudowa posiadanej rozdzielnicy głównej TG wraz z wymianą obudowy, na odbudowy 4x24 modułowe - montaż głównej tablicy rozdzielczej TG oraz tablic lokalnych TP (piwnica) i TD (Dobudówka) - wymiana instalacji wewnętrznej dla gniazd napięcia ogólnego i oświetlenia wraz z wymianą osprzętu i opraw oświetleniowych W skład instalacji zasilania napięcia dedykowanego wchodzą: - rozbudowa instalacji odbiorczej napięcia dedykowanego o 5 dodatkowych punktów abonenckich elektryczno logicznych (ZPA) z dwoma gniazdami zasilającymi 2P+Z typu DATA - wykonanie instalacji zasilającej i odbiorczej do zabudowanego zewnętrznego agregatu prądotwórczego - dostawa i montaż układu SZR wraz z włączeniem go do instalacji zasilającej - demontaż istniejącej instalacji natynkowej i wykonanie jej w wersji podtynkowej W skład instalacji okablowania strukturalnego wchodzą: - rozbudowa głównego punktu dystrybucyjnego o panele krosowe dla instalacji okablowania poziomego (dla punktów abonenckich) - instalacja okablowania poziomego kat 6A dla 73 punktów abonenckich elektryczno logicznych (ZPA) z dwoma gniazdami RJ45 kat 6A ekranowanym, oraz jednym gniazdem RJ11 kat 3 nieekranowanym Instalację w pomieszczeniach biurowych należy wykonać jako podtynkową. Zakres obejmuje: - wymiana głównej wewnętrznej linii zasilającej ze złącza ZK4 do rozdzielnicy TG - rozbudowa posiadanej rozdzielnicy głównej TG wraz z wymianą obudowy, na odbudowy 4x24 modułowe - montaż głównej tablicy rozdzielczej TG oraz tablic lokalnych TP (piwnica) i TD (Dobudówka) - wymiana instalacji wewnętrznej dla gniazd napięcia ogólnego i oświetlenia wraz z wymianą osprzętu i opraw oświetleniowych - montaż przełącznika SZR Sieć - Agregat Prądotwórczy - ułożenie kabli pomiędzy TG, SZR i Agregatem Prądotwórczym i wykonania łączeń Dodatkowe wymagania nie opisane w projekcie wykonawczym, które należy wykonać: Dostarczenie: a) switch D-Link DGS 3120-48TC wraz z kompletem kabli stakujących b) patchkordy kat. 6A łączące serwery ze switchami o długości min. 3m - 10 szt. c) szafa ramowa stojąca 19, serii EmiterNet o kodzie EM/SH05D-6642 Montaż i konfiguracja 2. Podłączenie i uruchomienie wraz z konfiguracją agregatu prądotwórczego oraz z przeszkoleniem obsługi przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia zapewniające późniejszy serwis, i gwarancję urządzenia. 3. Wymiana istniejącej szafy ZPAS i przełożenie będących tam urządzeń do nowej szafy EmitrNet wraz z podłączeniem elektrycznym pozostałych szaf. 4. Wykonanie pełnej konfiguracji switchy zgodnie z normą PN-ISO/IEC 27001:2014-12 oraz dobrymi praktykami (w konfiguracji muszą być skonfigurowane VLAN-y oraz ACL-e). Dokumentacja: Opisanie pełnej konfiguracji agregatu prądotwórczego wraz z przekazaniem zaświadczeń o ukończeniu szkolenia z obsługi urządzenia. Przedstawienie na schemacie ułożenia urządzeń aktywnych i pasywnych w szafach wraz z opisem. Przedstawienie podłączenia urządzeń na schemacie z podziałem VLAN-ów. Opisanie konfiguracji switchy wraz z uwzglenieniem opisania portów, do którego VLAN-u należą oraz dostarczeniem plików konfiguracyjnych poszczególnych switchy. Szkolenia: - Wykonanie szkolenia na urządzeniach firmy D-Link warstwy 2 i 3 o poziomie minimum CCNE lub podobnym przez certyfikowanego inżyniera i zakończonego certyfikatem. 2. Monitoring wizyjny w Urzędzie Miasta Lubań: Monitoring wizyjny w Urzędzie Miasta Lubań swoim zakresem ma obejmować dwa budynki położone przy ulicach 7 Dywizji 14 i Mickiewicza 6. Dane do rejestratora mają spływać centralnie. Rejestrator zostanie umieszczony w budynku głównym w pokoju nr 7 przy ul. 7 Dywizji 14. Połączenie pomiędzy budynkami realizowane jest za pomocą światłowodu. W celu przesyłu danych z monitoringu z ul. Mickiewicza 6 do rejestratora na ul. 7 Dywizji 14 do wykorzystania są cztery włókna. Urządzenia aktywne wykorzystywane przy monitoringu muszą posiadać funkcjonalność VLAN według standardu IEEE 802.1Q w celu podłączenia do istniejącej infrastruktury urządzeń aktywnych Urzędu Miasta Lubań. Adresacja urządzeń zawartych przy monitoringu będzie pracowała w wydzielnej sieci. Dodatkowo urządzenia aktywne powinny posiadać złącza światłowodowe do podłączenia się infrastruktury sieciowej Urzędu Miasta Lubań. Szczegółowy opis monitoringu zamieszczony został w załączniku pn.: Specyfikacja techniczna monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miasta Lubań. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie Urzędu Miasta. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram robót w poszczególnych pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace uciążliwe oraz głośne poza godzinami pracy pracowników administracyjnych 7:30 - 15:30 w dni robocze. Prace mogą być również prowadzone w soboty po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu. 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do siwz. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych w zakresie: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych) z tolerancją ? 5%, b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane, hydrauliczne, charakterystyki liniowe) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej, c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami. Wszystkie produkty zastosowane przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453142003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 7 lipca 2016 r. do godz. 11:30. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urzadzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=23&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną