Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Starostwa przy ul. I. Krasickiego 17 oraz części oświetlenia ( w tym odnowienie klatki schodowej głównej i korytarzy na parterze i I piętrze w budynku przy ul. I. Krasickiego 17).

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 368 07 00 , fax. 32 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 368 07 00, fax. 32 267 79 33
    REGON: 27625494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Starostwa przy ul. I. Krasickiego 17 oraz części oświetlenia ( w tym odnowienie klatki schodowej głównej i korytarzy na parterze i I piętrze w budynku przy ul. I. Krasickiego 17).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zadania zostaną wykonane następujące roboty: a) modernizacja instalacji elektrycznej obejmująca m.in. wymianę instalacji w pomieszczeniach, korytarzach, klatkach schodowych, wymianę gniazd, wyłączników, tablic bezpiecznikowych, opraw oświetleniowych w korytarzach i klatkach schodowych oraz założenie oświetlenia specjalnego, b) odnowienie klatki schodowej głównej obejmujące m. in. wymianę poręczy, położenie płytek na schodach, wymianę okien, roboty tynkarsko - malarskie, c) malowanie korytarzy parteru i I piętra obejmujące m. in. prace tynkarsko - malarskie oraz położenie lamperii w postaci tynku żywicznego, d) położenie płytek, cokolików wykończeniowych oraz listw progowych na korytarzu I piętra. UWAGA! Roboty będą prowadzone w funkcjonującym budynku bez możliwości wyłączania z użytkowania korytarzy i niektórych biur. Duża część prac, szczególnie głośnych, winna być wykonywana po godzinach pracy urzędu lub w weekendy po uprzednim pisemnym zgłoszeniu składu osobowego wykonującego roboty. Godziny pracy urzędu: poniedziałek 7:30 - 17:00 wtorek - czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 14:00 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja ta stanowi załączniki do niniejszej SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach