Przetargi.pl
Modernizacja instalacji C.O. w obiekcie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Korfantowie

Gmina Korfantów ogłasza przetarg

  • Adres: 48317 Korfantów, ul. Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4343820 w. 44 , fax. 774 343 817
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korfantów
    ul. Rynek 4
    48317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 077 4343820 w. 44, fax. 774 343 817
    REGON: 53840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji C.O. w obiekcie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Korfantowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacji instalacji C.O., obejmująca demontaż istniejącej instalacji C.O. oraz wykonanie nowej instalacji wraz z robotami towarzyszącymi w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Korfantowie przy ul. 3 Maja 12, zgodnie z projektem budowlano wykonawczym, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego gminy pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Subregionu Południowego - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i oświatowej w miejscowościach Korfantów i Ścinawa Nyska”. 1. Zakres rzeczowy obejmuje m. in.: 1) demontaż istniejącego naczynia wzbiorczego wraz z obudową, w której się znajduje; 2) demontaż istniejącego orurowania, armatury, 185 szt. grzejników stalowych i żeliwnych a także pozostałych elementów istniejącej instalacji C.O; 3) po demontażu grzejników oraz rur należy, w zależności od potrzeb, uzupełnić ubytki w ścianach lub wyrównać ściany w przestrzeniach za grzejnikami oraz rurami wraz z zamalowaniem; 4) montaż nowej instalacji z rur ze stali, łączonych metodą mechaniczną – zaciskową, wraz z wykonaniem niezbędnych otworów w ścianach i stropach osadzeniem tulei ochronnych oraz uszczelnieniem przejścia z włączeniu jej w rozdzielaczach istniejącej kotłowni gazowej; 5) poziomy instalacji przebiegające w piwnicach oraz w kanałach technologicznych zabezpieczyć termicznie otulinami z okładziną aluminiową oraz z samoprzylepną zakładką; 6) montaż nowych odbiorników ciepła (grzejniki stalowe płytowe – z podłączeniem bocznym) – 138 szt., (ilość nowych – 119 szt., ilość istniejących, zdemontowanych przeznaczonych do ponownego wbudowania – 19 szt.), zaworów grzejnikowych termoregulacyjnych z wbudowanym automatycznym ogranicznikiem przepływu i regulatorem ciśnienia typu RA-DV Dynamic Valve firmy Danfoss lub równoważne. Na gałązkach powrotnych montować zawory odcinające typu RLV firmy Danfoss lub równoważne. Dopuszcza się zastosowanie grzejników o mocy do 2% większej niż w dokumentacji budowlanej i o wymiarach innych niż w dokumentacji, jeżeli zamontowany grzejnik nie będzie kolidował z miejscem zabudowy. Kolor grzejników biały. Grzejniki powinny posiadać atesty dopuszczające do zastosowania w budownictwie użyteczności publicznej. Wymaga się aby przed wbudowaniem grzejników uprzednio zdemontowanych, przeznaczonych do ponownego wbudowania wykonawca przeprowadził płukanie tych grzejników. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania co najmniej jednego klucza do regulacji nastaw grzejnikowych, zaworów termostatycznych (jeżeli producent wprowadził możliwość regulacji takim kluczem). Uwaga: Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w ilości grzejników, ostateczna ilość grzejników może ulec zmianie i określona zostanie protokolarnie przez przedstawicieli stron w terminie 14 dni po zawarciu umowy. Protokół ten będzie stanowił podstawę do zamówienia przez Wykonawcę uzgodnionej ilości grzejników, zaworów i głowic termostatycznych; 7) roboty remontowo budowlane związane z montażem nowej instalacji c. o. (przebicia, wstawienie nowych tulei ochronnych, zamurowania przegród budowlanych, otynkowanie miejsc przebić przegród budowlanych, odtworzenie płytek ceramicznych np. w toaletach); 8) usunięcie złomu z budynku i złożenie go w miejscu wskazanym przez przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO na terenie placu szkolnego, w uzgodnieniu z Dyrektorem placówki. Elementy demontowanego osprzętu, nadające się do ponownego wbudowania zostaną wskazane przez Zamawiającego w dniu przekazania placu budowy a po ich demontażu zostaną protokolarnie przekazane przedstawicielowi Zamawiającego (m. in. grzejniki płytowe – uprzednio przepłukane wodą, zawory termostatyczne z głowicami i zawory przelotowe). Materiał ten należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 9) usunięcie gruzu i innych odpadów z budynku oraz ich utylizacja, kosztem i staraniem Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami; 10) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego wykonanej instalacji C.O. przed protokolarnym odbiorem oraz przed sezonem grzewczym w okresie między 20 września – 10 października 2018 roku. 11) Wykonawca własnym kosztem i staraniem w okresie gwarancji i rękojmi zapewnienia nieodpłatną konserwację i serwisowanie (w odniesieniu do instalacji, urządzeń i sprzętu) z częstotliwością wynikającą z wymagań producentów, nie rzadziej jednak niż jeden raz w roku przed sezonem grzewczym (do 31 października); 12) Wykonawca będzie prowadził roboty w czynnym obiekcie dlatego w trakcie prowadzenia robót powinien uwzględnić prace związane z przesuwaniem, przenoszeniem, zabezpieczeniem mebli i urządzeń w pomieszczeniach szkolnych, przedszkolnych i biurowych (folię ochronną) na czas prowadzenia tych prac wraz z posprzątaniem tych pomieszczeń. 13) Zasilanie placu budowy w energię elektryczną, wodę i inne media niezbędne do realizacji zadania, wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. Istnieje możliwość zasilania placu budowy z instalacji wewnętrznych Budynku szkolnego po uprzednim uzgodnieniu warunków odbioru i rozliczeń za pobrane media z dyrektorem Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Korfantowie. 14) Wykonawca przedmiot niniejszej umowy będzie realizował w obiekcie czynnym użyteczności publicznej, tj. Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Korfantowie, w związku z tym w czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia w sposób umożliwiający funkcjonowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do niego (przewiduje się realizacje prac w okresie wakacyjnym w którym zajęcia szkolne w budynku nie będą prowadzone). 15) Roboty mogą być realizowane tylko w dniach i godzinach uzgodnionych z dyrektorem Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Korfantowie. Zmiany terminów realizacji wymagają pisemnej zgody Zamawiającego oraz dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Korfantowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Prudnik O/Korfantów Nr konta: 43 8905 1010 9001 0000 0084 0001 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4. Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy uproszczony (kalkulacja uproszczona), który powinien zostać sporządzony w oparciu o dokumentację projektową, SIWZ, STWiOR (Szczegółowe specyfikacje techniczne), obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności R, Kp, Zysk) wraz z zestawieniem ilościowo-rzeczowym materiałów planowanych do zabudowania, zawierającym ceny jednostkowe. Ceny jednostkowe poszczególnych pozycji oraz ich wartość zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Wartość danej pozycji kosztorysowej winna stanowić iloczyn jej ceny jednostkowej oraz ilości przedmiarowej; 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy; 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę - jeżeli dotyczy; 4.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej; 5. Potwierdzenie wniesienia wadium; 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach