Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
- Data zamieszczenia: 2021-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 18
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowieniapubliczne/katalog-zamowien-publi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,hydrantowej, systemu sygnalizacji pożaru, wentylacji grawitacyjnej oraz kanalizacji sanitarnej w KomendziePowiatowej Policji w Tarnowskich Górach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotemzamówienia jest: „Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej, hydrantowej, systemu sygnalizacjipożaru, wentylacji grawitacyjnej oraz kanalizacji sanitarnej w Komendzie Powiatowej Policji w TarnowskichGórach” 2. Cena ofertowa powinna zostać wyliczona na podstawie załączonego przedmiaru robót. 3. CPV:45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 4.Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a. załącznikunr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, b. załączniku nr 2 do SIWZ – umowa wzór, c. załączniku nr 3 do SIWZ– wstępne oświadczenia Wykonawcy, d. załączniku nr 4 do SIWZ – przedmiar robót, e. załączniku nr 5 doSIWZ – STWiOR, g. załączniku nr 6 do SIWZ – wykaz robót, h. załączniku nr 7 do SIWZ – zobowiązanieinnego podmiotu, i. załączniku nr 8 do SIWZ – oświadczenie Wykonawcy dot. Grupy kapitałowej. 5.Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowany sprzętw formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie. 5.1 Zamawiającywymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dniaodbioru końcowego oraz Zamawiający wymaga aby udzielona gwarancja na zamontowany sprzęt byławystawiona na okres równy gwarancji producenta, który ma wynosić minimum 24 miesiące, licząc od datyodbioru końcowego. 5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długościgwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego,tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz na zamontowany sprzęt na okresrówny gwarancji producenta, nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. 5.3 Okresgwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zostałyuszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ. 5.4 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na robotybudowlane i/lub zamontowany sprzęt będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Rozdziale XI SIWZ.5.5 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnychdodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składaniaofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym:zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. Wykazanie równoważności technologii(systemów) materiałów równoważnych (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. Wprzypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz zformularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, zokreśleniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełnirównoważne do technologii (systemu) materiałów wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy imateriały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia dostosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw.koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnymwynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane wwykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc,między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 9. Zamawiający niedopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywaniapracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 zpóź. zm.). 10. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawićZamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu napodstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, osób wykonujących czynnościbezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 10.1. Oświadczenie to powinno zawieraćw szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione napodstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowyo pracę, wymiaru etatu i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest, co najmniej minimalne oraz podpisosoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy, dalszegopodwykonawcy. 10.2. W odniesieniu do podwykonawców, dalszych podwykonawców oświadczenie októrym mowa w Rozdziale I ust. 9.1. SIWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo,dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby.Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogływykonywać pracy z winy Wykonawcy. 11. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowaw Rozdziale I ust. 9. SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników napodstawie umowy o pracę. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca kierował do wykonania robótbudowlanych osoby (kadra kierownicza - kierownicy budowy i robót oraz pracownicy wykonujący robotybudowlane), które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym przez cały okres realizacji niniejszegozamówienia publicznego. 13. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeliśrodki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, niezostały mu przyznane. 14. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie zustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowaniapodwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywana Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KMP TYCHY – PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - REALIZACJA ZP-2380-341/2022
Dodano: 2022-09-13 - ZP-2380-490-69/2020 KWP w Katowicach – modernizacja nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu-realizacja
Dodano: 2022-02-10 - ZP-2380-503-71/2020 „KMP/KPP- przebudowa nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu-realizacja”
Dodano: 2021-05-20 - ZP-2380-466-68/2020 KMP Częstochowa - termomodernizacja PDOZ oraz zaplecza technicznego
Dodano: 2021-04-02 - ZP-2380-98/2020 Wykonanie modernizacji części pomieszczeń oraz infrastruktury będącej w dyspozycji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Katowicach na potrzeby realizacji przez Wojewodę Śląskiego zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i przygotowań obronnych
Dodano: 2021-03-24 - ZP-2380-403-55/2020 Komisariat II Policji w Dąbrowie Górniczej przy Al. Zwycięstwa 7- modernizacja gospodarki wodnej budynku
Dodano: 2021-03-22 - ZP-2380-443-63/2020 KMP Tychy- modernizacja i przebudowa warsztatów i PDOZ- realizacja
Dodano: 2021-02-11 - ZP-2380-503-71/2020 „KMP/KPP- przebudowa nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu-realizacja”
Dodano: 2020-12-31 - ZP-2380-490-69/2020 KWP w Katowicach – modernizacja nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu-realizacja”
Dodano: 2020-12-31 - ZP-2380-466-68/2020 KMP Częstochowa- termomodernizacja PDOZ oraz zaplecza technicznego
Dodano: 2020-12-31