Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2018-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
REGON: 14500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja infrastruktury technicznej do obsługi elementów oznakowania nawigacyjnego Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku Bazy Oznakowania Nawigacyjnego, wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórka budynku magazynu paliw i smarów, budynku warsztatu elektrycznego, budynku magazynowo – warsztatowego oraz części budynku głównego zlokalizowanego przy ul. Pokładowej 9 w Gdańsku, na terenie działek nr 45, 46, 49/2, obręb ewidencyjny nr 0062 w jednostce ewidencyjnej 226101_1 Gdańsk. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: a) rozbiórki części istniejących obiektów, b) przebudowy obecnego budynku administracyjno-socjalnego wraz z halą pław „A” - zaprojektowano prostą podłużną bryłę budynku, który w części północnej i wschodniej będzie obiektem dwukondygnacyjnym a w części środkowej i południowej jako jednoprzestrzenna hala z wydzielonymi przestrzeniami. Budynek niepodpiwniczony, kryty dachem płaskim stropodachem w części północnej i wschodniej, dachem dwuspadowym (kąt nachylenia około 6º) w skrzydle południowym. W części środkowej nad halą montażu pław kryty istniejącym dachem łukowym który w części istniejącej zostanie przykryty ścianą attykową jednakowej wysokości. Elewacje nowoprojektowanego budynku nawiązują do przemysłowego charakteru terenu inwestycji. a także specyfikę wykonywanych w budynku prac związanych z czyszczeniem i remontem pław, c) nawierzchni utwardzonych na pozostałym terenie działek nr 45, 46 i 49,2, d) linii odbojowej nabrzeża wysokiego – miejsce postoju statku s/v Zodiak, e) nowego wjazdu i nowego ogrodzenia. 3. Szczegóły realizacji inwestycji zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z dokumentacją techniczną, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 5. Roboty budowlane będą realizowane na terenie funkcjonującej Bazy Oznakowania Nawigacyjnego, w związku z tym, aby umożliwić realizacje podstawowych funkcji Bazy, wykonawca uzgodni z zamawiającym zakres i harmonogram robót. 6.Wykonawca przedłoży zamawiającemu, do akceptacji, co miesiąc, zaktualizowany harmonogram rzeczowo – finansowy w rozbiciu na elementy robót oraz terminy realizacji, z uwzględnieniem rzeczywistego postępu realizacji robót. Wszelkie modyfikacje harmonogramu, które nie wpływają na zmianę terminu końcowego realizacji umowy i nie stanowią zmiany postanowień umowy, nie wymagają sporządzenia aneksu, a jedynie pisemnej akceptacji zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych); 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Szczegółowe informacje na temat wadium zawiera Rozdział VIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną