Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Jaskółczej 15.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Jaskółczej 15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu użytkowego na siedzibę Fundacji Innowacyjny Klub Rodzica wraz z przebudową instalacji gazowej w ramach zadania pn.:Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ul. Jaskółczej 15. Zakres prac związanych z przebudową : Piwnica: skucie posadzki betonowej, założenie hydroizolacji, wykonanie posadzek z płytek gres, ściany od zewnątrz - odkopanie ściany piwnicznej, założenie izolacji wodoszczelnej oraz termicznej ściany od wewnątrz - wykonanie przepony poziomej ścian metodą iniekcji, skucie tynków, wykonanie tynków renowacyjnych sufit - skucie istn tynku, wykonanie nowego tynku cem.-wap. wykonanie ścian działowych wydzielających wc dorosłych wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej (nawiew powietrza z zewnątrz, wywiew poprzez nowoprojektowane wc) przebudowa instalacji elektrycznej budowa instalacji wod.-kan.i c.o. demontaż krat i zamurowanie okien rozbiórka betonowego podestu Schody wykonanie okładziny z płytek gres czyszczenie i malowanie ścian wymiana pochwytu Przyziemie przebudowa instalacji wod.-kan., c.o., gazowej i elektrycznej, budowa wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej (toaleta dzieci i sala zabaw - wspomaganie), montaż instalacji alarmowej, demontaż istn. drzwi wraz z ościeżnicami rozbiórka ścian działowych wydzielających istn. toaletę, wykucie otworu na drzwi do biura skucie okładzin ściennych (wc) wykonanie nowych posadzek we wszystkich pomieszczeniach (z częściowym pozostawieniem istn. płytek jako podbudowy): panele - sala zabaw, sala wykładowa i biuro, pozostałe pomieszczenia - płytki gres. wymiana okna w sali zabaw na okno rozwieralno - uchylne obudowa grzejników wykonanie nowych ścian działowych poszerzenie otworu (przejścia między salą wykładową a korytarzem) wykonanie izolacji akustycznej ścian wewnętrznych i stropów przyległych do mieszkań oraz montaż sufitów podwieszanych na parterze montaż drzwi płytowych wraz z ościeżnicami wykonanie tynków, okładzin ściennych, malowanie montaż urządzeń sanitarnych remont schodów zewnętrznych i rampy (wykończenie - beton zatarty na gładko), wykonanie balustrady stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo przebudowa nawierzchni przed wejściem głównym dostawa i montaż wyposażenia - meble i pozostałe elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe i nie noszące znamion użytkowania. Dostarczone meble i wyposażenie muszą spełniać standardy jakościowe i estetyczne, winny być dostosowane do wymagań ergonomii a zabawki spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE. Meble i pozostałe elementy wyposażenia powinny posiadać atesty lub certyfikaty zgodności produktu z odpowiednimi normami oraz atesty higieniczne. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiącą załącznik do umowy. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców; kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.); harmonogram rzeczowo-finansowy; tabelę elementów scalonych wraz z kosztorysem Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres co najmniej 3 lat (licząc od dnia następnego po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia) i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach