Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie budynku Miejskiego Domu Kultury.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2010-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie budynku Miejskiego Domu Kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę szybu windowego wraz z montażem dźwigu w budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu. 2.Inwestycja prowadzona będzie w budynku, który decyzją Nr 1139/J z dnia 14 maja 1993 r. został wpisany do rejestru zabytków. 3. Opis stanu istniejącego 3.1.1 Pomieszczenia, w których zaplanowana została budowa szybu wraz z montażem windy obecnie wykorzystywane są jako: piwnice - pomieszczenia kasowe, parter - sanitariaty, piętro - szatnia przy sali nauki tańca. Ściany budynku murowane z cegły, istniejące stropy, przez które przebiegać będzie szyb wsparte są na belkach stalowych dwuteowych z wypełnieniem ceglanym. Posadzka w piwnicy betonowa, parter (WC) - płytki ceramiczne, piętro - okładzina drewniana. Szyb windowy w całości stanowić będzie konstrukcja żelbetowa. Winda będzie obsługiwała 3 kondygnacje budynku - piwnice, parter i piętro. Dostęp do windy z zewnątrz na poziomie piwnic wejściem bocznym szerokim 1,0m lub z poziomu parteru - hallu, poprzez obecnie istniejący otwór drzwiowy do pomieszczeń sanitarnych. Wszystkie przejścia do dźwigu wykonane będą jako bezprogowe. 3.2 Dane techniczne i podstawowe wielkości szybu: 3.2.1 długość - 2,17m 3.2.2 szerokość - 2,27m 3.2.3 wysokość - 14,15m 3.2.4 powierzchnia zabudowy - 4,9m2 3.2.5 powierzchnia wewnętrzna - 3,6m2 3.2.6 kubatura - 69,5m3 3.2.7 liczba przystanków - 3 3.3 Charakterystyka techniczna dźwigu: 3.3.1 Typ: OTIS GeN2 Flex 630kg lub 8 osób (SIMPLEX) 3.3.2 Przeznaczenie: transport pasażerów w budynkach niskich, średnich i wysokich 3.3.3 Napęd: elektryczny bezreduktorowy, synchroniczny silnik prądu zmiennego z regulacją częstotliwościową (OVF) umiejscowiony w nadszybiu - brak maszynowni 3.3.4 Udźwig: 630kg lub 8 osób 3.3.5 Wymiary kabiny: 110cmx140cm (szerokość x głębokość) - możliwość transportu jednego pasażera na wózku inwalidzkim i osoby towarzyszącej 3.3.6 Wysokość podnoszenia: 842cm (3 przystanki) 3.3.7 Sterowanie: MCS 220 modułowy system sterowania system drzwi: AT 120 - regulowana prędkość napędu drzwi 3.3.8 Typ drzwi: otwierane teleskopowo 3.3.9 Wejścia do kabiny: 2 - kabina kątowa, dokładność zatrzymania: 3mm 3.3.10 Zasilanie: 3 fazowe +zero 400V (10%)/50Hz 3.3.11 Liczba włączeń na godzinę: 150 3.3.12 Standard wyposażenia: OPTIMA 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.4.1 Roboty rozbiórkowe: 3.4.1.1 Demontaż: muszli pisuarowych, umywalek fajansowych z syfonami, półkami, zaworami i wspornikami, misek klozetowych fajansowych, przewodów wodociągowych z rur stalowych ocynkowanych oraz przewodów kanalizacyjnych z rur żeliwnych. 3.4.1.2 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, stalowych lub krat drzwiowych 3.4.1.3 Rozebranie: stropu podwieszanego, ścianki z cegieł, ścian, filarów i kolumn, ceglanych sklepień odcinkowych, belek stropowych stalowych z dwuteowników, stropów płaskich Kleina, elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych. 3.4.1.4 Zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej 3.4.1.5 Wykonanie wykopów nieumocnionych o ścianach pionowych 3.4.1.6 Usunięcie, wywiezienie i składowanie gruzu i ziemi 3.5 Szyb żelbetowy: 3.5.1 Podkłady betonowe na podłożu gruntowym 3.5.2 Podkłady betonowe na podłożu gruntowym 3.5.3 Płyty fundamentowe żelbetowe 3.5.4 Ściany żelbetowe 3.5.5 Żelbetowe płyty stropowe 3.5.6 Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty gładkie oraz żebrowane 3.5.7 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome oraz pionowe - wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego 3.6 Roboty uzupełniające: 3.6.1 Uzupełnienie sklepień płaskich Kleina - wciągnięcie i ułożenie belek stalowych 3.6.2 Uzupełnienie zbrojnych płyt stropowych z betonu monolitycznego 3.6.3 Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane 3.6.4 Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych 3.6.5 Podkłady betonowe na stropie 3.6.6 Uzupełnienie: posadzki z płytek terakotowych, cokolików, ścian lub zamurowanie otworów w ścianach 3.6.7 Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł 3.6.8 Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych 3.6.9 Gruntowanie podłoży 3.6.10 Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej 3.6.11 Uzupełnianie tynków zwykłych wewnętrznych na stropach i ścianach 3.6.12 Malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych oraz szybu od wewnątrz 3.6.13 Malowanie farbą olejną podszybia 3.6.14 Montaż ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych 3.6.15 Renowacja i ponowny montaż drzwi drewnianych w WC 3.6.16 Ponowny montaż umywalki oraz postumentu do umywalek 3.7 Montaż dźwigu 3.7.1 Dostawa i montaż kompletnego dźwigu 3.7.2 Podłączenie dźwigu, zainstalowanie wyłączników 3.7.3 Wykonanie prób pomontażowych, regulacja, pomiar rozruchowy, odbiór UDT 3.7.4 Instalacja zasilania obwodów windy, oświetlenia kabiny i szybu 3.7.5 Wykucie bruzd poziomych 3.7.6 Układanie rurek 3.7.7 Układanie przewodów w tynku 3.7.8 Uzupełnienie tynków na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu na stropach 3.7.9 Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach 3.7.10 Montaż UPS 3.7.11 Podłączenie przewodów pojedynczych pod zaciski lub bolce 3.7.12 Pomiary rezystencji izolacji instalacji elektrycznych 3.7.13 Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 21.04 2001 r. (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami i złożonym kosztorysem. 6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 7. Inwestycja jest współfinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. Priorytet 9: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta). Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców. 8. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający na wykonany przedmiot zamówienia wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 109 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 4.960,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty z dopiskiem Wadium do postępowania nr WZP.341-34/10. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 . 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 6 . 9. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 . 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach