Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa sieci elektrycznej w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 93 - część III wraz z pracami budowlanymi

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2015-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa sieci elektrycznej w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 93 - część III wraz z pracami budowlanymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa sieci elektrycznej w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kościuszki 93 część III, zgodnie z dokumentacją projektową, opisem, STWiOR oraz przedmiarem robót etap II, III, IV, V, VI, VII, VIII, wraz z pracami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przy modernizacji sieci elektrycznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarem robót. 2. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej sporządzonej przez firmę Inteligentne Instalacje sp. z o.o., w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarach, oraz w opisie przedmiotu zamówienia, które stanowią zał. nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac budowlanych w zakresie niezbędnym do przywrócenia pierwotnego wyglądu pomieszczeń (np. szpachlowanie, gipsowanie, malowanie w miejscu przeprowadzonych prac). 4. Zamawiający zastrzega, iż wyłączenia dopływu prądu mogą nastąpić tylko i wyłącznie w godzinach popołudniowych, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Zamawiający ma w posiadaniu rozdzielnię TP01 wraz z wyposażeniem. Rozdzielnia winna być wykorzystana w trakcie realizacji prac. Wobec tego Wykonawca winien umniejszyć jej wartość przy szacowaniu wartości zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać oświetlenie awaryjne kompatybilne i pracujące w ramach istniejącego systemu monitoringu opraw awaryjnych. Obecnie w budynku B Urzędu zainstalowany jest system oświetlenia awaryjnego firmy ES-SYSTEM. Zamontowane są następujące oprawy oświetlenia awaryjnego: - system VERSO LED - Ho CTI2 (AW2), - system MONITOR2 IP40LED CTI2 (M), - system VERSO LED CTI2 (AW1). 7. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac wyroby na okres 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 9. Wszystkie nazwy własne materiałów, itp. użyte w dokumentach wymienionych w pkt 2, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, które pod względem estetycznym, wytrzymałościowym, parametrów technicznych, itp. muszą spełniać wymagania zaproponowane przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót. 13. Wykonawca na własny koszt po przeprowadzonych pracach wywiezie i zutylizuje gruz, materiały z demontażu oraz śmieci. 14. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Hanna Bošnjaković tel. 61 854-19-66. 15. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w celu umożliwienia wejścia na obiekt WUW. 16. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji prac. 17. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić dojścia do pomieszczeń biurowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach