Przetargi.pl
„Modernizacja i rozbudowa miejskiego systemu monitoringu – część I”

Gmina Skarżysko-Kamienna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, Sikorskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2520100 , fax. 041 2520200
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarżysko-Kamienna
    Sikorskiego 18
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2520100, fax. 041 2520200
    REGON: 29100987000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja i rozbudowa miejskiego systemu monitoringu – część I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Rozbudowa istniejącej infrastruktury serwerowej opartej o oprogramowanie Avigilon Control Center, polegająca na dołożeniu maksymalnej ilości dysków do istniejącego serwera oraz udzielenie pełnej gwarancji na serwer i wykonane prace zgodnie z pozostałą częścią zamówienia. W ramach zadania należy dostarczyć i zainstalować 5 dysków o pojemności 8TB – Dyski o pojemności 8TB SATA 6Gb, prędkości obrotowej 7200rpm MTBF min 2.5 miliona godzin przeznaczone do zastosowań serwerowych w pełni kompatybilnych z serwerem NexusIP oraz stworzyć nowy wolumin do rejestracji z systemu VMS bez utraty danych obecnie posiadanych na serwerze. 2. Dostawa , transport i instalacja nowego serwera na potrzeby rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego wraz z integracją z już istniejącą infrastrukturą w tym zakresie. 3. Aktualizacja oprogramowania zarządzającego będącego na wyposażeniu UM Skarżysko tj. Avigilon Control Center w wersji 5 do najnowszej dostępnej wersji tj. 6.4 lub nowszej . 4. Dostawa, transport oprogramowania zarządzającego Avigilon Control Center w wersji Enterprise (31 licencji) będącego wykorzystywanym przez UM Skarżysko-Kamienna na potrzeby realizacji potrzeb związanych z monitoringiem wizyjnym miasta . 5. Instalacja nowych punktów kamerowych we wskazanych lokalizacjach(parametry techniczne urządzeń określono w dalszej części dokumentu: a) Skrzyżowanie ulic Aleja Józefa Piłsudskiego i Cypriana Norwida (2 nowe kamery typu 1, 2 kamery typu 7) b) Skrzyżowanie ulic Aleja Józefa Piłsudskiego i Zygmunta Krasińskiego (2 nowe kamery typu 1) c) Skrzyżowanie ulic Generała Władysława Sikorskiego i Cypriana Norwida (2 kamery typu 3) d) Skrzyżowanie ulic Paryska i Cypriana Norwida (2 nowe punkty kamerowe typu 2) e) Rondo Solidarności (2 nowe punkty kamerowe typu 1, 2 kamery typu 4) f) Skrzyżowanie ulic 1 maja oraz Towarowa (3 nowe punkty kamerowe typu 5, 1 nowa kamera typu 3) g) Skrzyżowanie ulic Czerwonego Krzyża i 1 maja (1 nowa kamera typu 4, 1 nowa kamera typu 3) h) Skrzyżowanie ulic Aleja Niepodległości i Sokola (3 nowe punkty kamerowe typu 5, 2 punkty kamerowe typu 6 oraz 1 nowy punkt kamerowy typu 4) i) Skrzyżowanie ulic Aleja Tysiąclecia i Sokola (3 nowe punkty kamerowe typu 3 oraz 1 nowy punkt kamerowy typu 4) j) Plac zabaw Planty (1 nowy punkt kamerowy typu 1, 1 nowy punkt kamerowy typu 4) 6. Korekcja ustawień posiadanych kamer oraz przegląd systemu zarządzania pod kątem stabilności pracy i poprawności bieżącej konfiguracji. 7. Opracowanie projektu wykonawczego i powykonawczego w zakresie montowanych kamer. 8. Szkolenie personelu – w wymiarze co najmniej 4 godzin zegarowych dla operatorów systemu oraz 8 godzin zegarowych dla administratorów. 9. przekazanie pełnej dokumentacji użytkowej i serwisowej w języku polskim dla wszystkich Urządzeń dostarczonych i zamontowanych przez Wykonawcę. Przy świadczeniu przedmiotowej dostawy należy zapewnić dostępność dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38651600-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania składane wraz z ofertą: a) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. ( o ile dotyczy ) Wymagana form dokumentu – oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach