Przetargi.pl
Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak, Zadanie nr I - Modernizacja ulicy Godkówka na terenie Sołectwa Frysztak (ułożenie nawierzchni bitumicznej),Zadanie nr II - Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych oraz placów komunalnych.

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
  • Data zamieszczenia: 2015-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak
    tel. 017 27777110 w. 302
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak, Zadanie nr I - Modernizacja ulicy Godkówka na terenie Sołectwa Frysztak (ułożenie nawierzchni bitumicznej),Zadanie nr II - Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych oraz placów komunalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją i remontami nawierzchni dróg gminnych oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Modernizację ulicy Godkówka na terenie Sołectwa Frysztak, polegającą na wykonaniu nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową z kruszyw kamiennych i robotami towarzyszącymi o łącznej powierzchni asfaltowej 390 m2. 2) Modernizację i remonty nawierzchni dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej, betonowej i żwirowej w miejscowościach Stępina (Sołectwo Chytrówka), Stępina, Gogołów, Glinik Górny, Glinik Średni, Glinik Dolny, Kobyle, Pułanki, Twierdza, Widacz, polegającą na wykonaniu nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej (warstwa wiążąca i nawierzchniowa) o szerokości 2,5 - 3,5 m o łącznej powierzchni 2992m2, wraz z wykonaniem podbudów z tłucznia kamiennego klinowanego klińcem i miałem kamiennym, uzupełnieniem poboczy kruszywem kamiennym oraz robotami towarzyszącymi. 3) Modernizację dwóch placów komunalnych o nawierzchni tłuczniowej w miejscowościach Pułanki i Lubla, polegającą na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej (warstwa wiążąca i nawierzchniowa) o łącznej powierzchni 288,5 m2wraz z robotami towarzyszącymi . Szczegółowy opis robót i ich zakres określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym załączonym do niej przedmiarze robót oraz Szczegółowych specyfikacjach technicznych. Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na materiały (wyroby) oraz urządzenia - gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad i uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w kwocie: 5000, 00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składnia ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach