Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa korytarzy niskiego i wysokiego parteru w CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju (w trybie zaprojektuj-zbuduj)

CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, ul. ks. Jana Rąba 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 664172782
  • Data zamieszczenia: 2023-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
    ul. ks. Jana Rąba 22
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 664172782
    REGON: 370016916
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa korytarzy niskiego i wysokiego parteru w CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju (w trybie zaprojektuj-zbuduj)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu na korytarzachniskiego i wysokiego parteru sufitów podwieszanych kasetonowych, z wykonaniem nowego oświetlenia z podziałem naczęści funkcjonalne, wykonaniu nowej instalacji sieci z montażem urządzeń (dotyczących sieci WiFi, monitoringu wizyjnegooraz nagłośnienia). W ramach rozbudowy instalacji ppoż. wykonać należy montaż dodatkowych optycznych czujek dymuoraz wskaźników zadziałania wraz z przeniesieniem istniejących lamp oświetlenia awaryjnego i sygnalizatorów optycznoakustycznychna korytarzach kondygnacji niskiego i wysokiego parteru. Ponadto w ramach zadania planowana jestwymiana krosownic telekomunikacyjnych i obudowy skrzynek elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 2do SWZ.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów :Etap I obejmuje :1. Wykonanie dokumentacji dotyczącej specyfiki robót budowalnych:1) dokumentacji projektowej, składającej się w szczególności z:a) projektu budowalnego – jeśli wymagane przepisami prawab) projektu technicznego,c) projektu wykonawczego,d) przedmiaru robót;2) Informacji BIOZ;3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych (STWiORB);4) Kosztorysu inwestorskiego;5) Projektów branżowych: instalacji elektrycznej, instalacji ppoż, .2. Uzyskanie stosownych pozwoleń, zgód, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania robót /jeżeli wynikato z przepisów prawa/.Etap II: obejmuje : Wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowystanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie pięć tysięcy zł 00/100),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:nr konta: 30 1130 1105 0005 2102 6020 0006z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: : 7 /ZP/RB/2023”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunkubankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lubporęczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzonezgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczycielaoraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanieZamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące :1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku :Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej odpowiednie doprowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość realizowanego zamówienia .4. zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku :1) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, conajmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każda,polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, tj. obejmującą swoim zakresemremont/ budowę/ przebudowę pomieszczeń ogólnodostępnych.2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami:a) osobą posiadającą uprawnienia projektowe,b) osobą posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach