Przetargi.pl
MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE GMINNEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH JONKOWO I WRZESINA

GMINA JONKOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
  • Data zamieszczenia: 2023-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JONKOWO
    ul. Klonowa 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
    REGON: 510743166
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE GMINNEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH JONKOWO I WRZESINA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1) CZĘŚĆ 1 zamówienia – sprzęt do piłki nożnej: Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dostawa (obejmująca załadunek, transport i rozładunek) wyposażenia boisk w sprzęt do piłki nożnej: 4 bramki do piłki nożnej stałe, 4 bramki do piłki nożnej przenośne, 6 mobilnych boksów (wiat) dla zawodników rezerwowych, 2 wózki do malowania linii boiska.CZĘŚĆ 2 zamówienia – systemy automatycznego nawadniania boisk. Przedmiotem Części 2 zamówienia jest dostawa (obejmująca załadunek, transport i rozładunek) 3 zestawów kompletnych systemów automatycznego nawadniania, przeznaczonych do samodzielnego montażu na pełnowymiarowych boiskach piłkarskich. Zestawy powinny być wyposażone w sterownik zewnętrzny (230 V) odpowiedni do ilości przewidzianych w systemie zraszaczy oraz wbudowany moduł wifi. Zestaw powinien zawierać maksymalnie 13 szt. zraszaczy - każdy z elektrozaworem: w tym nie więcej niż 10 szt. przeznaczonych do umiejscowienia na obwodzie boiska (poza płytą) oraz nie więcej niż 3 szt. do zainstalowania wewnątrz płyty boiska.3.3) CZĘŚĆ 3 – sprzęt do monitoringu i streamingu. Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dostawa (obejmująca załadunek, transport i rozładunek) sprzętu do monitoringu wizyjnego boisk (kamery cyfrowe i zestawy solarne służące do zasilania kamer) oraz do streamingu wydarzeń sportowych i kulturalnych (kamera cyfrowa i statyw).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37451000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą w wysokości odpowiedniej do składanej oferty częściowej, o wartości:1) na Część 1 zamówienia – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych),2) na Część 2 zamówienia – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).3) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na Część 3 zamówienia.2. Wadium we wskazanej wyżej wysokości odpowiednio dla Części 1 i Części 2 zamówienia winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 14) ustawy Pzp.3. Wadium na daną Część może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu,b) w gwarancjach bankowych,c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu (na Część zamówienia) należy wpłacać przelewem na rachunek Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie z dopiskiem odpowiednio „Wadium – postępowanie ZP.271.1.2023 – Część 1”, „Wadium – postępowanie ZP.271.1.2023 – Część 2”.5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.6. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podany rachunek przed upływem terminu składania ofert – za wniesienie wadium przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego, a nie dzień i godzinę dokonania przelewu przez Wykonawcę.7. W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, wadium należy przekazać Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.8. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno obejmować cały okres związania ofertą oraz zawierać w treści dokumentu:a) dokładne określenie oznaczenia zamówienia (ZP.271.1.2023) i Części zamówienia, której wadium dotyczy,b) kwotę zabezpieczenia,c) termin ważności - obejmujący co najmniej okres związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:­- w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, innych oświadczeń i dokumentów lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;­- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach