Przetargi.pl
Modernizacja hydroforni w Żelisławkach.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2012-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja hydroforni w Żelisławkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania o nazwie Modernizacja hydroforni w miejscowości Żelisławki, gmina Pszczółki. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Fazę projektową - opracowanie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego programu funkcjonalno-użytkowego: 1. pełno branżowego projektu budowlano-wykonawczego modernizacji hydroforni w Żelisławkach w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia budowy - po 4 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 2. informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF dołączonej do projektu budowlano-wykonawczego, 3. przedmiarów, kosztorysów inwestorskich z uwzględnieniem także niezbędnych robót rozbiórkowych - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży - po 1 egzemplarzu każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF, 5. uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia budowy, 6. przedstawienie Zamawiającemu wymaganej przepisami dokumentacji koniecznej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. II. Fazę wykonawczą - wykonanie robót budowlanych: 1. wykonanie robót remontowo-budowlanych wewnętrznych i zewnętrznych, 2. wykonanie części technologicznej, 3. wykonanie części elektrycznej i elektroenergetycznej w zakresie niezbędnym do wykonywanego projektu, 4. przygotowanie dokumentacji powykonawczej i opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wymaganych przepisami prawa budowlanego, instrukcji obsługi i wszelkich opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 5. uzyskanie od właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na podstawie art.18 ust.1 rozporządzenia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi ( Dz. U. Nr 61 poz.417) oceny higienicznej jakości wody, 6. wykonanie min. 2 badań wody w ramach monitoringu kontrolnego potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w rozporządzeniu z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi ( Dz. U. Nr 61 poz.417) - pobór wody w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 2. Stan aktualny: W miejscowości Żelisławki na nieruchomości oznaczonej jako działki nr 223 znajduje się budynek hydroforni wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Teren działki jest urządzony i ogrodzony. W miejscu ujęcia wody na działce oznaczonej nr 20/15 znajdują się cztery otwory piezometryczne, w chwili obecnej Gmina Pszczółki korzysta ze studni oznaczonej nr 323/3, teren działki jest nieogrodzony.Budynek hydroforni jest w złym stanie technicznym. Budynek należy wyremontować oraz wyposażyć w urządzenia uzdatniające wodę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Informacje dodatkowe: 3.1. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z: 1) ustawą Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.). 3.2. Kosztorysy muszą spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.). 3.3. Do opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień. 3.4. W opracowanej dokumentacji projektowej nie należy używać nazw własnych materiałów i/lub Producentów. 3.5. Projektant zobowiązany jest dostarczyć dokumentację projektową w pełnym zakresie w 2 egz. zatwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim oraz w wersji elektronicznej, a kosztorys inwestorski w 1 egz. wraz z oświadczeniem o kompletności tych prac. 3.6. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana tak, by umożliwić realizację i oddanie w użytkowanie projektowanych obiektów. 3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 2) pełnienie nadzoru autorskiego w ilości 1 pobytu Wykonawcy na budowie. Pobyt Wykonawcy na budowie wynikający z błędów projektowych nie jest pobytem w ramach nadzoru autorskiego i Zamawiający nie będzie ponosił kosztów tego pobytu. 3.8. Dokumentacja projektowa powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami. 4. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej będą stanowić integralną część przedmiotu odbioru. 4.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4.3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4.4. Zamawiający upoważni Wykonawcę wyłonionego w przetargu nieograniczonym do występowania w jego imieniu, podejmowania wszelkich działań w celu uzyskania uzgodnień, opinii i decyzji na etapie projektowania, uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub uzyskania braku sprzeciwu dla rozpoczęcia robót budowlanych oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub uzyskanie braku sprzeciwu przed przystąpieniem do użytkowania w przypadku jego wymagania. 4.5. Dokumentację techniczną przed złożeniem w Starostwie Powiatowym należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 2.500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach