Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Piastowa, gminy Nadarzyn i gminy Michałowice w zakresie budynków i użytków gruntowych, na podstawie dokumentacji geodezyjnej znajdującej się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7381400 , fax. 022 728 92 47
  • Data zamieszczenia: 2016-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7381400, fax. 022 728 92 47
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Piastowa, gminy Nadarzyn i gminy Michałowice w zakresie budynków i użytków gruntowych, na podstawie dokumentacji geodezyjnej znajdującej się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej pozwalającej na doprowadzenie do zgodności opisowej części bazy danych ewidencji gruntów i budynków z bazą mapy zasadniczej na podstawie dokumentacji geodezyjnej znajdującej się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym wraz z aktualizacją baz danych. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 36 miesięcy. (maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 60 miesięcy, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach