Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łopatno

Powiat Opatowski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, Henryka Sienkiewicza 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opatowski
    Henryka Sienkiewicza 17
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 830409212
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łopatno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w wybranych jednostkach ewidencyjnych, wykonana na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym w myśl art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne w tym m.in. czynności: 1) analiza materiałów zasobu,2) pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych,3) uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków,4) aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych, zadrzewionych i zakrzewionych oraz na terenach pod stawami i rowami,5) ponowna gleboznawcza klasyfikacja gruntów zmienionych użytków gruntowych na terenach rolnych i leśnych, szczegółowo opisanych w załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, mających na celu aktualizację danych ewidencyjnych oraz uzupełnienie istniejącej bazy danych o brakujące dane ewidencyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych usługNa potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 3 do SWZ) potwierdzające, że Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje usługi w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:a) minimum trzy zakończone usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda polegającej na modernizacji ewidencji gruntów i budynków.2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie (złącznik nr 3 do SWZ), że dysponuje n/w osobami:a) 2 osoby wykonujące lub kierujące pracami objętymi warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik do SWZ, które posiadają uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych oraz jedna z nich musi posiadać uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu geodezyjne pomiary, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.UWAGA!Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach