Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Czarków, Ćwiklice, Jankowice, Piasek, Rudołtowice i Studzienice, wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (W), położonej na terenie powiatu pszczyńskiego w woj. śląskim.

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Czarków, Ćwiklice, Jankowice, Piasek, Rudołtowice i Studzienice, wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (W), położonej na terenie powiatu pszczyńskiego w woj. śląskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Czarków, Ćwiklice, Jankowice, Piasek, Rudołtowice i Studzienice, wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (W), położonej na terenie powiatu pszczyńskiego w woj. śląskim. 2. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zestawienie prac do wykonania w ramach zamówienia. 1. Uzupełnienie bazy (część kartograficzna, opisowa) ustaleniami wynikającymi z decyzji wydanych przez organ administracji architektoniczno-budowlanej zatwierdzających projekty budowlane i zezwalających na budowę będących w dyspozycji Zamawiającego, danymi wynikającymi z rejestru publicznego o nazwie Centralny Rejestr Form Ochrony Przyrody prowadzonego przez GDOŚ oraz uzupełnienie w części opisowej kodów adresowych i brakujących numerów budynków w adresach zamieszkania lub dla potrzeb korespondencji przypisanych podmiotom ewidencyjnym. 2. Harmonizacja zbiorów danych w postaci mapy, rejestrów i kartotek (działek i budynków oraz klasoużytków) celem przystosowania tych zbiorów do łącznego wykorzystania dla potrzeb ich weryfikacji w terenie. 3. Weryfikacja zharmonizowanych zbiorów ze stanem faktycznym na gruncie z równoczesną weryfikacją ujawnionych na mapie wywiadu adresów działek i budynków (nazwy ulic i numery porządkowe budynków) oraz ustaleniem, które ujawnione w bazie budynki są wiatami. 4. Pomiar uzupełniający budynków (nowych, brakujących lub o zmienionym konturze) lub brakujących obiektów trwale z nimi związanych w oparciu o osnowę pomiarową. 5. Pomiar uzupełniający nowych zasięgów użytków gruntowych i ustaleń dokonywanych przez klasyfikatora ( lokalizacja odkrywek, zweryfikowane zasięgi klas i rodzajów gleby) w oparciu o osnowę pomiarową lub o zidentyfikowane jednoznacznie szczegóły pierwszej grupy dokładnościowej; w przypadku aktualizacji zasięgów użytków gruntowych dopuszcza się możliwość wykorzystania ortofotomapy o rozdzielczości 20 pikseli sporządzonej w 2018 roku na zlecenie i koszt Wykonawcy prac. 6. Pomiar sytuacyjny pomników przyrody, które są w rejestrze publicznym prowadzonym przez GDOŚ lub których istnienie ujawni się w czasie wywiadu terenowego. 7. Opracowanie jednostkowych wykazów zmian danych na podstawie wyników prac polowych, ujawnienie tych zmian w projekcie operatu. 8. Przypisanie w bazie: a) działkom, lokalom oraz budynkom znajdującym się na gruntach oddanych w wieczyste użytkowanie brakujących numerów ksiąg wieczystych w postaci elektronicznej, a w przypadku gdy działka nie ma założonej księgi - oznaczenia dokumentów określających własność, b) wszystkim działkom identyfikatora rejonu statystycznego, c) budynkom numeru w rejestrze zabytków, jeżeli budynek jest wpisany do tego rejestru, d) wszystkim działkom leżącym w pasie dróg publicznych numerów dróg nadanych na podstawie przepisów o drogach publicznych i dodatkowo nazw ulic dla dróg pełniących funkcję drogi publicznej, e) budynkom właściwych nazw ulic i miejscowości, rodzaju wg KŚT oraz klasy wg PKOB, f) nazw własnych działkom stanowiącym obiekty fizjograficzne, takie jak: cieki, zbiorniki wodne, parki, uroczyska leśne. 9. Weryfikacja ujawnionych w bazie danych dla nieruchomości lokalowych, stanowiących odrębny przedmiot własności, na podstawie ksiąg wieczystych związanych z lokalami oraz usunięcie w bazie rozbieżności. 10. Uzupełnienie w części opisowej brakujących numerów: a) PESEL dla osób fizycznych - na podstawie analizowanych ksiąg oraz udostępnionych dobrowolnie przez właścicieli przy okazji opracowywania w terenie protokołów ze sposobu zagospodarowania działek i budynków lub w czasie wyłożenia danych do publicznego wglądu; weryfikacja numerów wadliwych. b) REGON – w odniesieniu do osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą z jednoczesną weryfikacją nazewnictwa tych podmiotów. 11. Weryfikacja i uporządkowanie nazw grup i podgrup rejestrowych dla wszystkich podmiotów, po uprzednim scaleniu wyłącznie dla osób fizycznych jednostek rejestrowych. 12. Weryfikacja i uzupełnienie atrybutów opisowych punktów granicznych działek. 13. Porównanie danych przedmiotowych działek ujawnionych w bazie z danymi ujawnionymi w dziale I ksiąg wszystkich właściwych dla terenu objętego warunkami oraz opracowanie zawiadomień adresowanych do właściwego Sądu o stwierdzonych rozbieżnościach między tymi danymi, a także opracowanie wykazu działek, które są w badanych księgach a nie mają odpowiednika w bazie. 14. Porównanie danych podmiotowych ujawnionych w KW i bazie oraz opracowanie zestawienia ustalonych rozbieżności. 15. Weryfikacja schematu osi ulic i dróg dla terenu obrębów objętych opracowaniem. 16. Wyłożenie opracowanego projektu operatu do publicznego wglądu w siedzibie starostwa przez 15 dni roboczych oraz opracowanie dokumentacji z tym związanej, po uprzednim sprawdzeniu, że w opracowanym projekcie operatu nie występują błędy podane w warunkach, których zestawienie opracowano w wyniku kontroli aplikacją do walidacji plików GML udostępnianą przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii oraz generowanych przez system do prowadzenia bazy w starostwie. 17. Ostateczne skompletowanie dokumentacji w sposób wskazany przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres prac opisany został w załącznikach do siwz: a) załącznik nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, b) załącznik nr 1b do SIWZ Warunki techniczne dla potrzeb realizacji zamówienia publicznego mającego na celu modernizację ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Czarków, Ćwiklice, Jankowice, Piasek, Rudołtowice i Studzienice; wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna(W), położonej na terenie powiatu pszczyńskiego w woj. Śląskim. 4. Ogólne dane statystyczne opisujące przedmiot zamówienia (część opisowa): a) Obręb: Czarków: pow. 1749ha ; liczba działek: 1908, liczba budynków:1078,liczba lokali: 14. b) Obręb: Ćwiklice, pow. 1438ha; liczba działek: 3373, liczba budynków: 1648; iczba lokali: 16. c) Obręb: Jankowice, pow. 2447ha; liczba działek: 3028, liczba budynków: 1586; liczba lokali: 39 d) Obręb: Piasek, pow. 1232ha; liczba działek: 2745; liczba budynków: 1789; liczba lokali; 46. e) Obręb: Rudołtowice, pow. 728ha; liczba działek: 1747; liczba budynków: 743; liczba lokali; 30 f) Obręb: Studzienice, pow. 826ha; liczba działek: 1757; liczba budynków: 1014; liczba lokali; 16. RAZEM: pow: 8420ha; liczba działek 14558ha; liczba budynków: 7858; liczba lokali: 161. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 12.000,00 (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 28 marca 2018r. do godz. 1000. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 ze zm.). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 w terminie zgodnym z pkt 1. UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w ofercie. UWAGA: Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 6. Oświadczenia, o których mowa w punkcie 1 i 2 składane przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Oświadczenia, o których mowa w punkcie 1 i 2 składane przez każdy inny podmiot w przypadku gdy Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach