Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki w zakresie aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne dotyczące budynków i lokali oraz użytków gruntowych obszarów zabudowanych.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Fryderyka Chopina 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6402051, 6404457 , fax. 061 6402051
  • Data zamieszczenia: 2014-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Fryderyka Chopina 10 10
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6402051, 6404457, fax. 061 6402051
    REGON: 63126570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki w zakresie aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne dotyczące budynków i lokali oraz użytków gruntowych obszarów zabudowanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych gminy Września: Bierzglin, Broniszewo, Gonice, Goniczki, Grzybowo, Gutowo Wielkie, Kleparz, Nadarzyce, Otoczna, Sędziwojewo, Sołeczno, Stanisławowo, Węgierki i Wódki w zakresie aktualizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne dotyczące budynków i lokali oraz użytków gruntowych obszarów zabudowanych. Wykonanie przedmiotu prac, w tym pozyskanie danych ewidencyjnych oraz sporządzenie operatu technicznego należy wykonać na podstawie rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z uwzględnieniem zmian wynikających z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Pozyskane dane zgodne z w/w rozporządzeniem z roku 2013, zostaną dostosowane przez Wykonawcę prac, do formatów systemów informatycznych, w których prowadzona jest baza ewidencji gruntów i budynków. Udokumentowanie pozyskanych danych ewidencyjnych nastąpi przez wykonanie: 1. arkuszy budynków zgodnie z nowym w/w rozporządzeniem z roku 2013 2. arkuszy lokali zgodnie z nowym w/w rozporządzeniem z roku 2013 3. pliki wsadowe do systemu geo-info6 zgodnie z formatem geo-info w wersji 14.3.4.0 4. pliki wsadowe do systemu EGB2000 zgodnie z formatem systemu w wersji 4.70 Dodatkowo Wykonawca sporządzi numeryczne wykazy danych ewidencyjnych (budynków i lokali) (pliki txt ze średnikiem jako separatorem) zawierające pozyskane dane ewidencyjne w wersji zgodnej z nowym (z roku 2013) oraz zmienionym rozporządzeniem z roku 2001. Zgromadzone w pliku dane powinny być opracowane i zapisane tak aby 1 wiersz obejmował kompletne i spójne dane 1 obiektu ewidencyjnego (budynek, lokal) oraz identyfikatory tych obiektów. Przedmiot prac obejmuje wykonanie następujących czynności: 1. Porównanie numerycznej mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie: a. wyselekcjonowania budynków rozbudowanych lub nieujawnionych w numerycznej bazie, dla których zachodzi konieczność wykonania nowych pomiarów. b. zakwalifikowania budynków do ujawnienia bądź nie ujawniania w ewidencji gruntów i budynków. Wyniki wywiadu terenowego powinny zostać ujawnione na wyplotach map ewidencyjnych w skali 1:1000. Wyniki wywiadu terenowego powinny zawierać także następujące informacje: kontur budynku przed zmianą oraz wyróżniony kontur budynku po zmianie (dla budynków rozbudowanych) kontury budynków dotychczasowych i nowo pomierzonych informację o zakwalifikowaniu budynku do ujawnienia w ewidencji budynków a w przypadku zaliczenia budynku do grupy która nie będzie ujawniana dodatkowo informację o powodach niezakwalifikowania budynku do ujawnienia w egb. 2. Pomiar zmienionych i nowych budynków 3. Założenie ewidencji budynków i lokali w systemie EGB2000; 4. Uzupełnienie i zweryfikowanie istniejących danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) z późniejszymi zmianami w szczególności o: a. numery rejonów statystycznych i obwodów spisowych; b. numery rejestru zabytków; c. numery dróg publicznych; Uruchomienie spójnego, systemu informatycznego obsługującego bazy danych ewidencyjnych (część opisowo-tabelaryczna - EGB2000 SQL wer. 4.70 oraz część kartograficzna operatu w systemie GEO-INFO VI wydanie 14.3.4.0), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 7 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: Nordea Bank Polska SA I oddział w Poznaniu 72 1440 1286 0000 0000 0387 0561. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy oraz art.5 ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz w sytuacji gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach