Przetargi.pl
Modernizacja drogi w Ameryce

GMINA OLSZTYNEK ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895195453
  • Data zamieszczenia: 2023-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OLSZTYNEK
    Ratusz 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895195453
    REGON: 510743663
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi w Ameryce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja drogi w Ameryce”.2. Inwestycja pn. „Modernizacja drogi w Ameryce” jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja3PGR/2021/1510/PolskiLad oraz Uchwałą Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wraz ze zmianami).3. W ramach zadania planuje się modernizację drogi od miejscowości Ameryka w kierunku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla dzieci w Ameryce na odcinku o długości około 800 m. 4. Celem przebudowy ww. drogi wraz z budową chodnika jest podniesienie bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego i pieszego. Modernizacja wpłynie również pozytywnie na zwiększenie atrakcyjności i estetyki terenów po byłym PGR Ameryka. Z przedmiotowego odcina drogi korzystają mieszkańcy, pracownicy szpitala oraz pacjenci z terenu całej Polski. 5. Zdaniem inwestycji będzie między innymi regulacja przebiegu drogi. Zaplanowano, że modernizacja drogi, która jest w złym stanie technicznym (nawierzchnia jezdni wykazuje nierówności oraz ubytki, brak pobocza), realizowana będzie w trybie zaprojektuj i wybuduj. 6. Modernizacja zakłada przebudowę nawierzchni drogi na odcinku około 800 mb, o szerokości jezdni ok. 5,5 m oraz budowę jednostronnego chodnika. 7. W ramach przebudowy jezdni planuje się roboty w następującej kolejności: roboty przygotowawcze; roboty budowlane polegające na naprawie ubytków poprzez remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC11S KR 1-2 o grubości 5 cm, wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR 1-2, gr. 4 cm (w miejscu nawierzchni kamiennej oraz zjazdy); wykonaniu w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR 1-2, gr. 5 cm. Na odcinku około 90 m zaplanowano budowę drogi asfaltowej wraz z wykonaniem podbudowy i budowa wszystkich niezbędnych warstw z betonu asfaltowego. Na całej długości drogi utwardzenie zostanie pobocze z kruszywa łamanego SM 0/31,5 mm o grubości 15 cm. Ponadto wzdłuż drogi zaplanowano budowę jednostronnego chodnika o szerokości 1,5 m z kostki betonowej o gr. 6 cm, na podbudowie wraz z krawężnikami i obrzeżami.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wraz z załączonymi do niego i stanowiącymi jego część: koncepcją, klauzulą rozpatrzenia stałej organizacji ruchu nr 19/2023, projektem stałej organizacji ruchu na czas robót, Szczegółowymi Specyfikacjami technicznymi. Dokumenty zostały spakowane i zamieszczone jako załącznik nr 1 do SWZ zatytułowany „ Program Funkcjonalno – Użytkowy”.9. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń w tym ZRID.10. Zadanie dzieli się na dwa etapy: 1) Etap I – opracowanie Dokumentacji Projektowej na którą składać się będą w szczególności:a) Projekt zagospodarowania terenu – 5 egzemplarzy (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),b) Projekt architektoniczno - budowlany - 5 egzemplarzy (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),c) Projekt techniczny / wykonawczy - 5 egzemplarzy (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),d) Przedmiar robót – 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),e) Kosztorys inwestorski - 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),f) Plan BIOZ – 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),g) Uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz wszelkich uzgodnień, pozwoleń, opinii oraz innych dokumentów jakie okażą się niezbędne w celu właściwej realizacji przedmiotu zamówienia;h) Przekazanie Zamawiającemu praw autorskich osobistych i pokrewnych.2) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji Projektowej i wykonawczej wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi zgodnie z opracowaną Dokumentacją Projektową.11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnienia od zarządcy drogi oraz zatwierdzenie jej w Starostwie Powiatowym w Olsztynie. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do jej wprowadzenia poprzez montaż znaków pionowych oraz poziomych, a także urządzeń bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W ramach prac należy wymienić wszystkie znaki, a zdemontowane oznakowanie należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach