Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.

Gmina Brójce ogłasza przetarg

  • Adres: 95-006 Brójce, Brójce 39
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 295 01 11
  • Data zamieszczenia: 2024-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brójce
    Brójce 39
    95-006 Brójce, woj. łódzkie
    tel. 42 295 01 11
    REGON: 472057750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Giemzowie w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku ~ 990,00 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie”, działka nr ew. 139/2, obr. 03 Giemzów, gmina Brójce. Zakres rzeczowy: Parametry techniczne drogi:− długość odcinka objętego modernizacją ok. 990 m;− kategoria drogi - G gminna;− klasa techniczna drogi – L lokalna;− szerokość jezdni ~ 5,00 m;− jednostronny chodnik z kostki betonowej;− zjazdy o nawierzchni z asfaltobetonu po stronie poboczy oraz zjazdy z kostki po stronie chodnika;− szerokość poboczy - 0,75 m;− przekrój poprzeczny - jezdnia dwukierunkowa o jednostronnym spadku;Zakres inwestycji obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót lub uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 106208E w miejscowości Giemzów, na odcinku od drogi powiatowej nr 1164E, od km ok. 0+037 na długości ok. 990 m, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 139/2, obręb 03 Giemzów, gmina Brójce, w tym:1) Prace projektowe:a) program funkcjonalno-użytkowy opracowany dla zadania „Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie” oraz mapa do celów projektowych - dostarcza Inwestor;b) opracowanie koncepcji przebudowy drogi do zaakceptowania przez Inwestora;c) projekt budowlano-wykonawczy (na podstawie koncepcji zaakceptowanej przez Inwestora) wraz z informacją BIOZ;d) projekt stałej organizacji ruchu;e) projekt tymczasowej organizacji ruchu;f) przedmiar robót;g) kosztorys inwestorski;h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;i) inne opracowania, projekty, pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, konieczne do należytego zrealizowania Przedmiotu umowy;j) nadzór autorski;k) wersja elektroniczna wykonanego opracowania.2) Roboty budowlane wykonywane zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym zaakceptowanym i zatwierdzonym przez Zamawiającego:a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych;b) inwentaryzacja drzew i krzewów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi wraz z ich wycinką po uzyskaniu niezbędnych zgód;c) niezbędne cięcie i frezowanie istniejącej nawierzchni;d) roboty rozbiórkowe nawierzchni zjazdów i dojść do furtek;e) remont istniejących przepustów pod drogą i zjazdami lub wykonanie nowych;f) korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod konstrukcję jezdni na poszerzeniach oraz pod chodniki i zjazdy;g) poszerzenie jezdni do wymaganej przepisami szerokości wraz z wykonaniem pełnej projektowanej konstrukcji jezdni – ok. 20% powierzchni drogi;h) krawężniki i obrzeża na ławach betonowych;i) wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej na chodniku i zjazdach;j) wykonanie nowych nawierzchni bitumicznych na istniejącej konstrukcji – ok. 80% powierzchni drogi;k) zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego po stronie pobocza z wykonaniem projektowanej podbudowy;l) oczyszczenie nawierzchni drogowych;m) skropienie poszczególnych warstw nawierzchni emulsją asfaltową;n) warstwa wyrównawcza wzmocniona siatką z włókna szklanego;o) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca gr. 5 cm;p) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna gr. 4 cm;q) pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.3) Roboty uzupełniające:a) regulacja hydrantów i zaworów wodociągowych, ew. gazowych;b) odmulenie rowów przydrożnych lub wykonanie nowych;c) w przypadku konieczności, wykonanie zgodnie z projektem ścieków podchodnikowych z elementów prefabrykowanych;d) humusowanie oraz obsypanie projektowanych obrzeży ziemią oraz zlicowanie projektowanego pobocza z istniejącym terenem;e) prace porządkowe;f) poziome i pionowe oznakowanie drogi;g) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną umieszczony jest na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem „wadium w postępowaniu ZP.271.1.3.2024” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwez przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:a) zrealizowali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto każda;b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówieniaw szczególności pełniący funkcję:b1) Projektanta branży drogowej – który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycjii Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831),b2) Kierownika budowy – który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz co najmniej 5 letnie doświadczeniew kierowaniu robotami budowlanymi, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831).2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach