Przetargi.pl
Modernizacja dróg gruntowych na terenie Gminy Żerków w 2018 roku

Gmina Żerków ogłasza przetarg

  • Adres: 63210 Żerków, ul. A. Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 740 30 24 , fax. 62 740 36 27
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żerków
    ul. A. Mickiewicza 5
    63210 Żerków, woj. wielkopolskie
    tel. 62 740 30 24, fax. 62 740 36 27
    REGON: 25085547500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gruntowych na terenie Gminy Żerków w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gruntowych na terenie gminy Żerków w 2018 roku. Zadanie obejmuje: 1. Profilowanie dróg gminnych gruntowych przy użyciu równiarki i walca drogowego w ilości około 60 000 m2. 2. Zakup, transport i wbudowanie przy użyciu równiarki i walca drogowego gruzu betonowego frakcji 1-40 mm i 31-63 mm z dopuszczalnością do 10% gruzu ceglanego w drogi gminne o nawierzchni gruntowej w ilości około 1000 ton 3. Zakup, transport i wbudowanie przy użyciu równiarki i walca drogowego tłucznia granitowego frakcji 0-31,5 mm i 0-63 mm w drogi gminne o nawierzchni gruntowej w ilości około 3000 ton. 4. Zakup, transport i wbudowanie przy użyciu równiarki i walca drogowego destruktu asfaltowego frakcji 31-63 mm w drogi gminne o nawierzchni utwardzonej gruzem betonowym lub tłuczniem w ilości około 500 ton. 5. Załadunek, transport, skruszenie kruszarką i wbudowanie przy użyciu równiarki i walca drogowego gruzu betonowego, ceglanego przekazanego przez Zamawiającego w drogi gminne o nawierzchni gruntowej w ilości około 500 ton. 6. Załadunek, transport i wbudowanie przy użyciu równiarki i walca drogowego gruzu betonowego, ceglanego skruszonego przekazanego przez Zamawiającego w drogi gminne o nawierzchni gruntowej w ilości około 800 ton. 7. Mechaniczna ścinka pobocza o grubości ok. 15 cm z odwozem samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km w ilości około 7000 m2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem umowy, kolejność realizacji oraz ilość materiału przeznaczonego do wbudowania i miejsce zostanie określony przez Zamawiającego w zleceniach i będzie na bieżąco przekazywany Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że roboty obejmujące przedmiot zamówienia wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne objęte przedmiotem zamówienia. Powyższe nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót. Wykonawca zobowiązuje się, że w/w osoby będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Wykonawca przedstawia Zamawiającemu na każde jego żądanie wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie osoby te wykonują. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę: - licencji na przewóz materiałów w celach zarobkowych, - decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodach 10 09 03, 17 01 01, 17 01 81, 17 05 04, - decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów w procesie R14 lub R5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach