Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gliwicach - druga część modernizacji

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-117 Gliwice, ul. Kopernika 63
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 19 98 , fax. 32 230 53 73
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
    ul. Kopernika 63 63
    44-117 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 19 98, fax. 32 230 53 73
    REGON: 24297101200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gliwicach - druga część modernizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem drugiej części modernizacji budynku, obejmującego następujący zakres: 1. wielobranżowy remont pomieszczeń w segmencie G (2.3.2) - parter: sale lekcyjne, szatnie dzieci, zaplecza sal lekcyjnych, korytarz aż do dylatacji z łącznikiem i pierwszego stopnia klatki schodowej(załącznik rysunkowym nr 7-2) - piętro 1: sale lekcyjne, zaplecza sal lekcyjnych, korytarz aż do dylatacji z łącznikiem i pierwszego stopnia klatki schodowej (załącznik rysunkowym nr 7-3) - piętro 2: sale lekcyjne, zaplecza sal lekcyjnych, korytarz aż do pierwszego stopnia klatki schodowej (załącznik rysunkowym nr 7-4) 2. demontaż instalacji gazu w poziomie piwnicy od miejsca odłączenia przy gazomierzu aż po rozprowadzenia do 2 piętra (załącznik rysunkowym nr 7-1) W stosunku do zapisów w dokumentacji pn.: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 12 w Gliwicach przy ul. Kopernika 63 zamawiający wprowadza następujące modyfikacje, które wykonawca winien ująć w ofercie: 1. roboty malarskie: należy ująć przygotowania podłoża, wykonanie 2-warstwowych gładzi gipsowych i co najmniej dwukrotne malowanie 2. drzwi wejściowe z korytarza do sal lekcyjnych wykonać jako pełne, bez lustra weneckiego. Wszystkie drzwi winny być wyposażone z zamek patentowy 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ustalenia kolorów wykładziny na podłogi, płytek ściennych i posadzkowych, kolorów malowania pomieszczeń odmiennie niż podano w projekcie 4. kratki wentylacyjne w pomieszczeniach należy wymienić na nowe, ze stali nierdzewnej 5. do umywalek w salach należy doprowadzić ciepłą i zimną wodę 6. umywalki montować na stelażach 7. umywalki w salach należy wyposażyć w baterie antywandalowe ,czasowe firmy np. Presto 8. na korytarzach należy wykonać sufit podwieszony, panelowy np. Thermatex wraz z odpowiednimi i w odpowiedniej ilości (dla zapewnienia normowego natężenia oświetlenia) oprawami typu rastrowego dostosowanymi do tego typu sufitów 9. instalację ciepłej wody należy wyposażyć w zawór mieszający ograniczający temperaturę ciepłej wody 10. instalacja elektryczna oświetlenia ma uwzględniać tzw. oświetlenie nocne zgodnie ze stanem istniejącym 11. sterowanie oświetleniem w klasach: niezależnie każdy rząd opraw równoległy do ściany okiennej oraz niezależnie oprawy oświetlające tablice. 12. sterowanie oświetleniem na korytarzach: niezależnie rzędy parzyste i nieparzyste licząc od ściany okiennej 13. należy zastosować w oprawach kierunkowych i w oprawach doświetlających drogi ewakuacyjne moduł AUTOTEST 14. należy zastosować w oprawach świetlówkowych moduł EVG 15. należy zastosować źródła światła o barwie ciepło-białej 16. Wykonanie zasilania z nowej tablicy rozdzielczej odwodów gniazd i oświetlenia węzłów sanitarnych i pomieszczeń gospodarczy, które zostały wyprowadzone do puszki elektrycznej na korytarzu 17. w pomieszczeniach gdzie ma być zastosowana wykładzina PCW należy zastosować wykładzinę obiektową heterogeniczną o następujących parametrach: - Grubość całkowita 2,00-2,50 mm z czego warstwa użytkowa 0,7-1,20 mm - Ocena higieniczna - pozytywna - Klasyfikacja użytkowa - 34/43 wg PN-EN 649 i PN-EN 685 - Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - Bfl-s1 wg PN-EN 13501-1 - Zachowanie elektryczne - antystatyczna wg PN-EN 14041 - Napięcie elektrostatyczne - nie więcej niż 2kV wg PN-EN 1815 - Odporność na poślizg - klasa DS wg PN-EN 14041 - Odporność na ścieranie - grupa T wg PN-EN 660-1 - Wgniecenie resztkowe - 0,04mm wg PN-EN 433 - Odporność chemiczna - dobra wg PN-EN 423 - Odporność na mikroorganizmy - tak wg PN-EN ISO 846 - Odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - dobra wg PN-EN 425 Przykładowe wykładziny: - Tarkett: Acczent Excellence - Gamrat: Rekord 43 18. cokoliki przyścienne należy wykonać z wykładziny PCW poprzez wyklejenie na ścianę na wysokość 10 cm 19. wszelkie instalacje remontowanych pomieszczeń należy wyprowadzić poza te pomieszczenia, aby dalszy ich remont nie powodował jakiejkolwiek ingerencji w wykonane już pomieszczenia Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie następującego ryczałtu: koszt zużycia wody- 100 złotych brutto/tydzień, koszt zużycia energii - 100 złotych brutto/tydzień, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - wykona ekrany zabezpieczające (śluzy) przed remontowanymi pomieszczeniami - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - poniesie koszty związane z wynoszeniem, wnoszeniem zabezpieczeniem: mebli, wyposażenia remontowanych pomieszczeń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. projekt budowlano-wykonawczy (ZAŁĄCZNIK NR 9) 2. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 8). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 10). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) głośne parce remontowe mogą być wykonywane od godziny 14.00 Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek i na koszt Wykonawcy, za odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach