Stowarzyszenie Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych "To My" ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 605 601 773 , fax. 56 69 68 200
- Data zamieszczenia: 2020-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Przyjaciół Osób Niepełnosprawnych "To My"
ul. Śniadeckich
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 605 601 773, fax. 56 69 68 200
REGON: 34016861500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stowarzyszenie-tomy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Grudziądzu – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą „Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Grudziądzu – etap I”, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane z środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach obszaru F „Program wyrównywania różnić między regionami III”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe: - roboty przygotowawcze, - wykucia, wyburzenia w ścianach, wykonanie nadproży prefabrykowanych, w tym rozbiórka komina, - wykonanie nadproża i słupów wzmacniających. 2) Uzupełnienie izolacji po rozbiórce komina, 3) Roboty żelbetowe, 4) Roboty wykończeniowe: - sufity i ścianki działowe, - wykonanie okładzin sufitowych, - roboty tynkowe i okładzinowe ścian, - okładziny podłogowe, 5) Stolarka okienna i drzwiowa, 6) Schody zewnętrzne typ A, 7) Instalacja hydrantowa piwnica i parter, 8) Rozbiórki i demontaże. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia stosując wyroby budowlane własne (zakupione przez siebie), dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania lub jednostkowego stosowania w budownictwie w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.). Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 6. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 poz. 797 ze zm.). 8. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu czy pochodzenia – należy przyjąć, że wskazania te określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 9. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów lub wyrobów równoważnych, Zamawiający uzna, że kalkulacja ceny obejmuje materiały i wyroby wskazane w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. 10. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Termin gwarancji". 11. Zaleca się, aby obowiązkowo Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie lub mailowo, jak również telefonicznie o zamiarze przeprowadzenia wizji. Osoby po stronie Zamawiającego, które będą okazywać teren, nie są upoważnione do prowadzenia jakichkolwiek ustaleń. Wszelkie zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio do Zamawiającego. 12. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 3 500,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą, tj. 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2 - 5 wyżej, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. 29 1500 1360 1213 6006 8489 0000 z podaniem tytułu „Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Grudziądzu – etap I” – sprawa nr 1/2020/SPON” W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu. 9. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
Dodano: 2024-06-09 - Budowa ulicy Leszczynowej oraz Wybudowanie w miejscowości Rynarzewo, gmina Szubin, w tym dokumentacja.
Dodano: 2024-06-07 - Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku w formule "zaprojektuj-wybuduj"
Dodano: 2024-06-04 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-06-04 - Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny Dom Senior+ w Sosnówce
Dodano: 2024-06-03 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 49,9 kWe
Dodano: 2024-05-31 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na 4 pływalniach Bydgoskiego Centrum Sportu
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2350C Rudunek – Niestronno – Dąbrowa od km 7+290 do km 9+710 i od km 9+925 do km 10+226 o dł. 2,721 km
Dodano: 2024-05-29 - Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
Dodano: 2024-05-28 - BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI KONICZYNKA
Dodano: 2024-05-28