Przetargi.pl
Modernizacja budynku Urzędu Gminy Goleszów wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Goleszów ogłasza przetarg

  • Adres: 43440 Goleszów, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (33) 479 05 10 , fax. (33) 479 05 16
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleszów
    ul. 1 Maja 5
    43440 Goleszów, woj. śląskie
    tel. (33) 479 05 10, fax. (33) 479 05 16
    REGON: 7218243300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Urzędu Gminy Goleszów wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą: „Modernizacja budynku Urzędu Gminy Goleszów wraz z zagospodarowaniem terenu” obejmujące: 1) wymianę pokrycia i zużytych elementów dachu, 2) wymianę tynków zewnętrznych, odtworzenie detali architektonicznych i malowanie elewacji, 3) zagospodarowanie terenu: odnowienie murków oporowych, przebudowa schodów terenowych, przebudowa chudników 4) odnowienie schodów zewnętrznych, 4) małą architekturę (zmiana lokalizacji pomnika ofiar hitleryzmu, słup ogłoszeniowy, trzy maszty flagowe). Podstawowe dane: budynek wolnostojący na rzucie prostokąta o wymiarach 23 x 15 m, podpiwniczony, dwie pełne kondygnacje nadziemne oraz jedna kondygnacja niepełna w poddaszu. Dach symetryczny czterospadowy o nachyleniu połaci dłuższych 45 stopni, krótszych 52 stopnie. Powierzchnia zabudowy ok. 397 m2, kubatura bez poddasza nieużytkowego 3920 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 25 8113 1020 2002 0000 0648 0039 z zaznaczeniem „Modernizacja bud. Urzędu Gminy”. Szczegóły dotyczące wadium zawarte są w części 10 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5. Kosztorys ofertowy. 6. Dokumenty (dowody) poświadczające doświadczenia kierownika budowy w zakresie wymaganym dla tego kryterium oceny ofert. Dokumenty muszą zostać załączone przez Wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy PZP”, ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach