Przetargi.pl
Modernizacja budynku Muzeum Drukarstwa w Cieszynie

Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
    Rynek 1
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
    REGON: 51570900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Muzeum Drukarstwa w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego inwestycji „Modernizacja Muzeum Drukarstwa” Zamówienie obejmuje w szczególności: a) wykonanie dokumentacji projektowej, b) uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, c) wykonanie robót budowlanych, wraz z zagospodarowaniem terenu, d) sprawowanie nadzoru autorskiego, e) uzyskanie decyzji administracyjnych na użytkowanie – w razie nałożenia takiego obowiązku. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) Zagospodarowanie terenu a) Przebudowa przyłącza gazu. b) Przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej. c) Przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowej. d) Przebudowa przyłącza energetycznego. e) Przebudowa przyłącza wody. f) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku. g) Wykonanie nowej nawierzchni podwórka z kostki granitowej. h) Uporządkowanie terenu budowy. 2) Piwnica a) Wyburzenie istniejącej posadzki, demontaż istniejących drzwi. b) Wykonanie nowej posadzki ze zbrojonej płyty żelbetowej grubości 10cm wraz z wykonaniem ciężkiej izolacji przeciwwodnej. c) Skucie istniejących tynków. d) Czyszczenie sklepień wykonanych z cegły, uzupełnienie ubytków w spoinach , impregnacja stropu. e) Wykonanie nowych tynków na ścianach wraz z wykończeniem ścian płytkami ceramicznymi do poziomu sklepienia. f) Wykończenie podłóg płytkami ceramicznymi na kleju. g) Wymiana instalacji wewnętrznej. h) Wykonanie kominów wentylacji grawitacyjnej. i) Wymiana drzwi. j) Wykonanie nowych schodów zejściowych, wymiarowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi z poręczami. k) Dostosowanie pomieszczenia na potrzeby instalacji węzła cieplnego zgodnie z następującymi wymaganiami: Pomieszczenie winno zapewnić odpowiednie warunki cieplno-wilgotnościowe, konieczne dla prawidłowej pracy urządzeń i automatyki węzła i posiadać: - kratkę ściekową, - posadzkę wykończoną płytkami gres, antypoślizgową, niepalną, wytrzymałą na uderzenia mechaniczne i nagłe zmiany temperatury, - posadzkę należy wykonać ze spadkiem nie mniejszym niż 1% w kierunku kratki ściekowej, lub studzienki schładzającej, - ściany i strop gładko otynkowane oraz pomalowane jasną powłoką malarską chroniącą przed przenikaniem wilgoci, oblicowane płytkami ceramicznymi do wysokości 1,50 m od poziomu posadzki, - wentylację grawitacyjną nawiewno-wywiewną, - drzwi stalowe, otwierane na zewnątrz pomieszczenia co najmniej 0,9 x 2 m.. 3) Parter a) Wykonanie nowej klatki schodowej w miejscu istniejącej wraz z wydzieleniem klatki ścianami odporności ogniowej REI 60, klatkę zamknąć drzwiami odporności ogniowe w klasie EI 30 na każdej kondygnacji. Klatkę schodową wyposażyć w samoczynne urządzenia oddymiające. b) Wykonanie sanitariatów dla mężczyzn i kobiet (w tym sanitariat dla osób niepełnosprawnych), ściany i podłogi wykończyć płytkami ceramicznymi, dobudować kominy wentylacji grawitacyjnej, zamocować armaturę, ciepła woda użytkowa – zastosować elektryczne podgrzewacze wody. c) Wykonanie szybu windy wraz z montażem windy o rozmiarach kabiny przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. d) Wykonanie nowych podłóg z płytek ceramicznych w pomieszczeniu 0.11,0.12,0.13. e) Wyczyszczenie istniejących posadzek zabytkowych wraz z uzupełnieniem ubytków. f) Demontaż stropu podwieszanego oraz belek stalowych w pom.0.5, wyczyszczenie istniejącego stropu Kleina, skucie tynków, impregnacja cegieł, uzupełnienie ubytków w spoinach. g) Wymiana instalacji wewnętrznych. h) Wymiana drzwi wewnętrznych i) Wyburzenia w miejscach wskazanych w koncepcji j) Likwidacja bramy dwuskrzydłowej i zamurowanie otworu w pom. 0.13 k) Malowanie , roboty wykończeniowe , uzupełnienie ubytków l) Ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji tylnej kamienicy 20 cm styropianu (pas z wełny mineralnej od strony istniejącego budynku mieszkalnego) wykończenie tynkiem cienkościennym na siatce, kolor jak istniejąca elewacja. m) Wymiana okien i drzwi zewnętrznych, okna w ciepłej ramie, wkład szyby ciepły. n) Okna o współczynniku K nie większym niż 1,1 (W/m2K), drzwi o współczynniku K nie większym niż 1,5 (W/m2K). 4) Piętro a) Demontaż istniejących pieców kaflowych, drzwi, wykładzin podłogowych , okładzin ściennych, sufitów podwieszanych itp. b) Skucie tynków, posadzek ceramicznych. c) Wyburzenie ścian wskazanych w koncepcji. d) Wykonanie szybu windy wraz z montażem windy o rozmiarach kabiny przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. e) Wykonanie nowej klatki schodowej w miejscu istniejącej wraz z wydzieleniem klatki ścianami odporności ogniowej REI 60 ,klatkę zamknąć drzwiami odporności ogniowe w klasie EI 30 na każdej kondygnacji. Klatkę schodową wyposażyć w samoczynne urządzenia oddymiające. f) Wymiana instalacji wewnętrznych. g) Wymiana drzwi wewnętrznych. h) Wykonanie nowych posadzek. i) Wykonanie nowych tynków. j) Malowanie, roboty wykończeniowe, uzupełnienie ubytków. k) Ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji tylnej kamienicy 20 cm styropianu ( pas z wełny mineralnej od strony istniejącego budynku mieszkalnego) wykończenie tynkiem cienkościennym na siatce, kolor jak istniejąca elewacja. l) Wymiana okien i drzwi zewnętrznych , okna w ciepłej ramie, wkład szyby ciepły. m) Okna o współczynniku K nie większym niż 1,1 ( W/m2K), drzwi o współczynniku K nie większym niż 1,5 (W/m2K). 5) Dobudowa nowego pomieszczenia a) Wykonanie tyczenia budynku. b) Usunięcie istniejącego balkonu. c) Usuniecie istniejącej nawierzchni w podwórku Muzeum. d) Wykonanie wykopów. e) Wykonanie żelbetowych fundamentów budynku wraz z izolacjami. f) Wykonanie słupów nośnych budynku. g) Wykonanie stropu budynku wraz z warstwami izolacji i wykończenia tarasu, strop będzie zarazem stanowił taras na pierwszym piętrze. h) Wykonanie nowego balkonu. i) Wykonanie schodów zejściowych stalowych. j) Wykonanie stalowej balustrady na tarasie i części istniejącego balkonu, wysokość balustrady 110cm. k) Wykonanie podłogi na gruncie w nowym budynku wraz z izolacjami i warstwami wykończeniowymi. l) Wykonanie przeszklonej ściany osłonowej na elewacji wraz z brama wejściową , ramy aluminiowe ciepłe. Okna o współczynniku K nie większym niż 1,1 ( W/m2K), drzwi. m) współczynniku K nie większym niż 1,5 ( W/m2K). n) Wykonanie odwodnienia tarasu, system jednego producenta, kształtki z PCV. o) Wykonanie instalacji wewnętrznej nowego pomieszczenia jak: instalacja co, kurtyna powietrzna nad wejściem , instalacja oświetleniowa - oprawy LED, gniazdka. Instalację należy podłączyć do istniejącej instalacji budynku. p) Wykonanie zewnętrznego oświetlenia budynku. 6) Strych a) Wykonanie nowych schodów żelbetowych zgodnych z obowiązującymi przepisami budowlanymi i normami. b) Wymiana drzwi. c) Wykonanie wentylacji pomieszczenia. d) Wyburzenia. e) Wykonanie posadzki w pomieszczeniu strychu. f) Wykonanie nowych okien i wymiana istniejących w pomieszczeniu strychu. g) Ocieplenie połaci dachowej 25cm wełny mineralnej , wykończenie poddasza płytami gipsowo kartonowymi. h) Skucie istniejących tynków i wykonanie nowych. i) Doprowadzenie instalacji wewnętrznych do pomieszczenia. 7) Budynek a) Wykonanie termomodernizacji elewacji tylnej. b) Wymiana rynien i rur spustowych. c) Wymiana wykończenia dachu , wykonanie nowych obróbek blacharskich. d) Remont istniejących kominów. e) Budowa nowych kominów. f) Wykonanie powłoki na dachu typu NRO i REI. g) Renowacja elewacji frontowej. 8) Wykonanie tablicy informacyjnej Wykonanie z odpowiednio trwałych materiałów i zainstalowania w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych tablicy informacyjnej; utrzymania jej w należytym stanie w trakcie trwania robót; pozostawienie jej po zakończeniu robót jako tablicy pamiątkowej – wytyczne co do treści, rozmiaru, lokalizacji zawiera „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji“ dostępny w aktualnej wersji na stronie http://rpo.slaskie.pl. Treść tablicy informacyjnej i miejsce jej zainstalowania muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym. 9) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres zadeklarowany w ofercie, który liczony będzie od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego. Termin ten nie może jednak być krótszy niż 36 miesięcy. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 6 do SIWZ „opis przedmiotu zamówienia – część ogólna“ oraz załączniku nr 7 do SIWZ „Program Funkcjonalno Użytkowy“.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy: wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – Modernizacja Muzeum Drukarstwa w Cieszynie. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 7. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn (pokój nr 215) od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 14:30, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego. 9. Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione – jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty – według załącznika 1 do SIWZ, b) oświadczenie wstępne – według załącznika 2 do SIWZ, z tym że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) oświadczenie o grupie kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach