Przetargi.pl
Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Wysokiem Mazowieckiem

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
    ul. Młynowa 29 29
    15-404 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Wysokiem Mazowieckiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stan istniejący. a) budynek Inspektoratu ZUS w położony jest Wysokiem Mazowieckiem Plac Odrodzenia 5, b) budynek Inspektoratu ZUS w Wysokiem Mazowieckiem został wybudowany w latach siedemdziesiątych i zakupiony przez ZUS w 1991 r. c) powierzchnia netto budynku wynosi 590,78 m2, powierzchnia zabudowy 354,5 m2, kubatura 1890,5 m3 d) budynek ma dwie kondygnacje, jest niepodpiwniczony. 2. Zakres modernizacji budynku należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną rozumianą jako: projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót, z uwzględnieniem wytycznych w zakresie wymagań w zakresie parametrów techniczno - użytkowych UPS i jego montażu oraz warunków technicznych dla okablowania strukturalnego, stanowiących załączniki do SIWZ. 2.1. Roboty budowlane: a) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm, b) ocieplenie stropodachu keramzytem i styropianem, wraz z demontażem płyt korytkowych i wymianą pokrycia dachu oraz obróbek blacharskich, c) wymiana okien na nowe o zmniejszonej powierzchni (częściowe zamurowanie otworów) wraz z wymianą wewnętrznych parapetów lastrykowych, d) wydzielenie klatki schodowej drzwiami o odporności EI30, wraz z oddymieniem klatki schodowej - montaż klapy dymowej w stropodachu, e) przebudowa kominów wentylacyjnych, f) demontaż fragmentów ścian wewnętrznych działowych i wykonanie przebicia w ścianie konstrukcyjnej, g) wykonanie nowych ścian działowych z bloczków ceramicznych gr. 12 cm, h) demontaż warstw posadzkowych na parterze i warstwy wierzchniej na I piętrze i wykonanie nowych posadzek, i) modernizacja łazienek wraz z utworzeniem łazienki dla niepełnosprawnych, j) uzupełnienie tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie wszystkich pomieszczeń, k) wykonanie sufitu podwieszonego w sali obsługi klientów i w komunikacji na parterze i piętrze, l) demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej i montaż nowej (drzwi wejściowe do budynku i sali obsługi klientów aluminiowe z automatyką), m) wymiana balustrady wewnętrznej na stalową malowaną proszkowo. 2.2 Roboty sanitarne: a) przebudowa odcinka zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, b) demontaż istniejącej instalacji wod.- kan. i hydrantowej, c) wykonanie nowej instalacji zimnej i ciepłej wody (ciepła woda z podgrzewacza elektrycznego o poj. V=80 l), d) wykonanie nowej kanalizacji sanitarnej, e) montaż nowych urządzeń sanitarnych, f) przesunięcie pięciu grzejników co, g) montaż wentylatorów łazienkowych, h) montaż nasad kominowych, i) przeniesienie istniejącego klimatyzatora (Mitsubishi MSZ-GE42VA, rok prod. 2009) z pomieszczenia 1/9 do pomieszczenia 1/5. 2.3 Roboty elektryczne: a) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazdowej (ogólnej i dedykowanej), b) wymiana rozdzielnicy głównej i wykonanie nowych rozdzielnic piętrowych, c) wymiana instalacji odgromowej, d) przebudowa sieci strukturalnej - zmiana usytuowania serwera i UPS, e) zakup nowego UPS o mocy 10 kVA, zamontowany UPS winien odpowiadać wytycznym w zakresie wymagań w zakresie parametrów techniczno - użytkowych UPS i jego montażu, załączonym do SIWZ, f) wykonanie nowej sieci logicznej na parterze budynku (istniejąca sieć strukturalna na I piętrze pozostaje na potrzeby instalacji telefonicznej na tym piętrze) g) wymiana istniejących instalacji SAP i ESSWiN na nowe, h) wykonanie instalacji telewizji dozorowej (dwie kamery i rejestrator), i) montaż nowej centrali telefonicznej na potrzeby parteru budynku, j) demontaż i ponowny montaż systemu kierowania ruchem klientów, zlokalizowanego obecnie na parterze i I piętrze budynku (system na gwarancji). k) system okablowania strukturalnego winien być zgodny z warunkami technicznymi dla okablowania strukturalnego, stanowiącymi załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 11.000,00 zł (słownie: jedenaści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie i Centrum Korporacyjne w Warszawie: 41 1020 5590 0000 0702 9010 7016. 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, należy złożyć w formie oryginału w Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15 - 404 Białystok, budynek B, piętro IX, pok. nr 908. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 25 marca 2013 r., do godz. 11:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadia wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach