Przetargi.pl
MODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO PRZY PL. KOŚCIUSZKI 7 W MIELNIKU

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17307 Mielnik, ul. Piaskowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 577 003 , fax. 856 577 121
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38
    17307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 856 577 003, fax. 856 577 121
    REGON: 5065945000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO PRZY PL. KOŚCIUSZKI 7 W MIELNIKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje: 1.1. Roboty w zakresie przygotowania zabezpieczenia placu budowy: 1.1.1. przygotowanie placu budowy pod budowę, 1.1.2. ogrodzenie placu budowy, 1.1.3. przygotowanie zaplecza socjalnego, 1.1.4. przygotowanie placu na składowanie materiałów. 1.2. Roboty w zakresie wykonywania wykopów i zabezpieczenia ich pod wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic i ścian fundamentowych. 1.2.1. Wykonanie izolacji ścian piwnic i ścian fundamentowych. Wykopy wykonywać odcinkami po 1-2 m. Ściany oczyść, osuszyć, skuć istniejący tynk, wykonać nowy cementowo-wapienny, wykonać izolację pionową przeciwwilgociową, ocieplić całą powierzchnię ścian piwnic przy gruncie oraz ściany fundamentowe do poziomu ław fundamentowych warstwą twardego styropianu wodoodpornego gr. 12 cm, w systemie ETICS – powierzchnia przewidziana do ocieplenia 79,60 m2. Na zewnątrz wykonać izolację z folii kubełkowej. Wymienić grunt wysadzinowy wokół budynku na warstwę gruntu przepuszczalnego zagęszczoną do stopnia Is=1. Teren po wykopie wokół budynku wykończyć kostką brukową. 1.2.2. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic i cokołu w systemie ETICS warstwą styropianu ekstrudowanego gr. 12 cm – powierzchnia przewidziana do ocieplenia 24,20 m2 wraz z dociepleniem ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 3÷6 cm, wykończenie tynkiem cienkościennym. Zastosować kątowniki narożne i listwy startowe. Na narożnikach i przy wykończeniu ściany przy oknach i drzwiach oraz na ścianach do wysokości 2 m od poziomu terenu zastosować podwójne siatki. Przed wykonaniem docieplenia należy skuć odspojone i odparzone tynki, uzupełnić braki w tynkach, powierzchnie ścian dokładnie oczyścić i zaimpregnować. 1.2.3. Docieplenie ścian zewnętrznych w systemie ETICS warstwą styropianu samogasnącego gr. 14 cm – powierzchnia przewidziana do ocieplenia 318,00 m2 wraz z dociepleniem ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 3÷6 cm, wykończenie tynkiem cienkościennym. Zastosować kątowniki narożne i listwy startowe. Na narożnikach i przy wykończeniu ściany przy oknach i drzwiach oraz na ścianach do wysokości 2 m od poziomu terenu zastosować podwójne siatki. Ściany do wysokości 2 m ponad poziom gruntu ocieplić styropianem EPS100 na pozostałej wysokości ze styropianu EPS70. Przed wykonaniem docieplenia należy skuć odspojone i odparzone tynki, uzupełnić braki w tynkach, powierzchnie ścian dokładnie oczyścić i zaimpregnować. 1.3. Rozbiórka istniejących betonowych studzienek okien piwnicznych, montaż studzienek systemowych. 1.4. Wymiana istniejących obróbek blacharskich. 1.5. Wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej. 1.6. Wymiana istniejącej instalacji odgromowej. 1.7 PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ CZĘŚCI PARTERU Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB FUNKCJONOWANIA POSTERUNKU POLICJI – POWIERZCHNIA PRZEBUDOWY OK. 60 M2. 1.7.1. roboty ogólnobudowlane 1.7.1.1. wymiana istniejących podłóg drewnianych na posadzkę z płytek ceramicznych typu gres z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej 1.7.1.2. przebudowa sanitariatu 1.7.1.3. rozebranie istniejących murowanych ścian działowych i wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym 1.7.1.4. wykonanie gładzi gipsowych i malowanie ścian i sufitów 1.7.1.5. wykonanie lamperii z tynku mozaikowego 1.7.1.6. montaż parapetów nakładanych z PCV i listew odbojowych z płyty meblowej na ścianach 1.7.1.7. wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej 1.7.1.8. wymiana okładziny z płytek ceramicznych i balustrady schodów zewnętrznych 1.7.1.9. montaż na elewacji napisu POLICJA 1.7.1.10. konserwacja masztu antenowego 1.7.1.11. wymiana zadaszenia nad schodami wejścia głównego 1.7.1.12. wymiana dwóch okien z poszerzeniem otworów okiennych 1.7.2. roboty elektryczne 1.7.2.1. demontaż istniejących instalacji elektrycznych wraz z osprzętem 1.7.2.2. montaż rozdzielni głównej elektrycznej na Posterunku 1.7.2.3. wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych i gniazd wtykowych 1.7.2.4. wykonanie instalacji napięcia dedykowanego z gniazdami Data 230V 1.7.2.5. montaż instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych 1.7.2.6. wykonanie instalacji okablowania strukturalnego z montażem osprzętu aktywnego i pasywnego 1.7.2.7. montaż systemów kontroli dostępu i sygnalizacji włamania i napadu 1.7.2.8. montaż wideofonu i interkomu 1.7.2.9. wykonanie instalacji łączności radiowej 1.7.2.10. wykonanie pomiarów elektrycznych i logicznych 1.7.3. roboty sanitarne 1.7.3.1. wymiana wewnętrznej instalacji wod-kan wraz z przyborami sanitarnymi 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 5 dla każdej z części zamówienia. Wykonawca powinien i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa takiego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. c) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach