Przetargi.pl
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Mysłakowicach

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 075 6439986
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5 5
    58-533 Mysłakowice
    tel. 075 6439986
    REGON: 23082170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Mysłakowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i wykończeniowe opisane za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dotyczących Modernizacji budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Mysłakowicach: A. Remont dachu. - Remont stropodachu żelbetowego - 221,31 m2 - Remont stropodachu nad salą widowiskową - 259,95 m2 B. Kapitalny remont sali widowiskowej, 312,31 m2: - oczyszczenie drewnianych sufitów dekoracyjnych sali z wymianą zniszczonych elementów - wymiana podłogi na parkiet - cyklinowanie i pomalowanie podłogi drewnianej sceny - wykonanie schodów na scenę - wykonanie posadzki w przedsionku - wymiana drzwi wejściowych dwuskrzydłowych na nowe płycinowe - założenie nowej ścianki frontowej sceny - remonty tynków, wykonanie gładzi gipsowych - malowanie tynków farbami dyspersyjnymi - szczegółowy opis w dokumentacji technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp to znaczy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy prowadzą działalność gospodarczą w zrozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U z 2004 r. nr 173 poz. 1807 z późn. zmian ) zgodną z przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się aby wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę dachową za 100 000,00 zł oraz jedną robotę w zakresie remontu budynku za 200 000,00 zł. c) posiadają dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. ( załącznik nr 1 do SIWZ ) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem wartości robót, daty wykonania i odbiorców robót a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ). Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek; informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł; informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do tego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Z wykazu musi wynikać, że zostały wykonane co najmniej jedna robota dachowa za 100 000,00 zł oraz jedna robota w zakresie remontu budynku za 200 000,00 zł. Dokumentów osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych i członkowstwo w odpowiedniej Izbie, Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl/BIP/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach