Przetargi.pl
Modernizacja budynków internatu - uporządkowanie gospodarowania wodą opadową na terenie Technikum Leśnego w Tucholi

Technikum Leśne w Tucholi ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, Nowodworskiego 9-13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Technikum Leśne w Tucholi
    Nowodworskiego 9-13
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 340343745
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tltuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyszkła średnia podlegająca resortowi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków internatu - uporządkowanie gospodarowania wodą opadową na terenie Technikum Leśnego w Tucholi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest demontaż chodników kostki brukowej i płyt chodnikowych oraz wykonanie prac związanych z założeniem nowej nawierzchni w Technikum Leśnego w Tucholi.3.3. Ogólny zakres robót:Szczegółowy zakres robót określony będzie w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej określającej przedmiot zamówienia i stanowiąca podstawę do realizacji robót oraz przedmiarze robót (dokument pomocniczy służący do przygotowania oferty) – stanowiącej w załącznik nr 1 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wyżej wymienione dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy). Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym.Zgodność robót z dokumentacją techniczną: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją kontraktową i techniczną, specyfikacjami technicznymi i instrukcjami zarządzającego realizacją umowy.3.4. Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa. Zamawiający wymaga odzyskania podczas demontażu chodników kostki brukowej i płyt chodnikowych, które nadają się do dalszego użytku (całych nie popękanych) i złożenia ich w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu w celu ponownego użycia.Przed rozpoczęciem prac należy zabezpieczyć teren prowadzonych prac i plac na materiały budowlane oraz rozbiórkowe w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie uczniom i osobom przebywającym na terenie Technikum Leśnego z ciągów komunikacyjnych – chodników łączących budynki szkole sportowe, internackie. To znaczy, że prace na poszczególnych odcinkach należy wykonywać w sposób, który umożliwi korzystanie z pozostałych odcinków. Nie można prowadzić prac na wszystkich etapach jednocześnie lecz po kolei. Harmonogram, kolejność prowadzenia prac należy uzgodnić z Zamawiającym. Należy również wytyczyć i oznaczyć bezpieczne przejścia zastępcze na czas prac na danym odcinku. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo pracowników wykonujących prace remontowe oraz za bezpieczeństwo osób przebywających w pobliżu. Wykonawca odpowiada za ewentualne straty spowodowane swoją działalnością na terenie prowadzonych prac jak i w mieniu które zostało zniszczone, czy uszkodzone w wyniku prowadzonych prac np. uszkodzone trawniki. 3.5. W trakcie realizacji robót wykonawca będzie stosował się do wszystkich obowiązujących przepisów i wymagań w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W tym celu, w ramach prac przygotowawczych do realizacji robót, zgodnie z wymogami ustawy – Prawo budowlane jest zobowiązany opracować program zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Na jego podstawie musi zapewnić, żeby personel nie pracował w warunkach, które są niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia i nie spełniają odpowiednich wymagań sanitarnych.3.6. W trakcie trwania budowy i przed zakończeniem robót Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania na polecenie zarządzającego realizacją umowy następujących dokumentów: rysunki robocze, aktualizacja harmonogramu robót i finansowania, dokumentacja powykonawcza.Przedkładane dane winny być na tyle szczegółowe, aby można było ustalić ich zgodność z dokumentami wchodzącymi w skład umowy. Sprawdzenie, przyjęcie i zatwierdzenie harmonogramów, rysunków roboczych, wykazów materiałów oraz procedur złożonych lub wnioskowanych przez Wykonawcę nie będą miały wpływu na kwotę kontraktu i wszelkie wynikające stąd koszty ponoszone będą wyłącznie przez Wykonawcę.Zamawiający dzieli zadanie na następujące etapy realizacji, kolejność realizacji tych etapów do uzgodnienia po podpisaniu umowy:- etap przed i przy szkole fot: 13,14,15,16,17,18,20- etap przy internacie i sali gimn. fot: 7,8,9,10,11,12- etap przy stołówce fot: 1,2,3,4,5,6,19W związku z podziałem zamówienia na ww. etapy zamówienia Zamawiający dopuszcza płatność częściową (na podstawie wykonanych etapów oraz złożonego w dniu podpisania umowy kosztorysu i rzeczywistego rozliczenia wykonanych robót).3.7. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej -załącznik nr 13 -wzór umowy par. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe.3.8. Ponadto Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót.3.9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.3.10. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany przez Zamawiającego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 –Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.)3.11. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania na platformie e-zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach