Przetargi.pl
Modernizacja auli AZ Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu polegająca na: a) dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń audiowizualnych w zestawach, b) dostawie przenośnego zestawu nagłaśniającego c) dostawie zestawu nagrywającego w standardzie HD. Nr sprawy RAP.272.61.2015

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja auli AZ Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu polegająca na: a) dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń audiowizualnych w zestawach, b) dostawie przenośnego zestawu nagłaśniającego c) dostawie zestawu nagrywającego w standardzie HD. Nr sprawy RAP.272.61.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1b do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga żeby kolumna Parametry oferowane była przez Wykonawcę wypełniona. 2. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 5.1 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. 5.2 Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 5.3 W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 5.4 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1b 5.5 Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 21 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 5.6 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 projektu umowy na swój koszt i ryzyko. 5.7 W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na towar nowy, nieużywany 6. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu . 7. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 8. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - demontażu urządzeń (starych) zamontowanych w auli AZ będących własnością Zamawiającego, - oznakowania zestawów za pomocą nalepek min. 5 szt. zawierających następujące informacje: nazwa zestawu, nazwa firmy serwisującej, termin końca gwarancji oraz dane kontaktowe (adres email, telefon). Miejsce oznakowania wskaże pracownik Zamawiającego,; - przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi. 9.Dostawa, będąca przedmiotem zamówienia będzie wykonana w następujących terminach: a)demontaż starych urządzeń w auli AZ, dostawa i montaż ekranu, systemu nagłaśniającego auli AZ oraz systemu sterowania AV w terminie od 01.09.2015-14.09.2015 r. b) Dostawa przenośnego zestawu nagłaśniającego, zestawu nagrywającego HD, kamer HD do 30 dni od dnia zawarcia umowy. W/w termin jest terminem, który może ulec zmianie na warunkach określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323313005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach