Przetargi.pl
Miasteczko ruchu drogowego ul. Dąbrowskiego - monitoring. Budowa monitoringu na terenie miasteczka ruchu drogowego z podłączeniem do obiektu Zespołu Szkół nr 2 w Pile przy ul. Królowej Jadwigi oraz przesłaniem sygnału do Centrum Monitoringu w KPP Piła poprzez Miejską Sieć Szerokopasmową zgodnie z przygotowanym i zatwierdzonym projektem.

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miasteczko ruchu drogowego ul. Dąbrowskiego - monitoring. Budowa monitoringu na terenie miasteczka ruchu drogowego z podłączeniem do obiektu Zespołu Szkół nr 2 w Pile przy ul. Królowej Jadwigi oraz przesłaniem sygnału do Centrum Monitoringu w KPP Piła poprzez Miejską Sieć Szerokopasmową zgodnie z przygotowanym i zatwierdzonym projektem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie miasteczka ruchu drogowego w Pile przy ul. Dąbrowskiego, składającego się z 2-kamer zamontowanych na istniejących słupach oświetleniowych oraz uzupełnienie Centrum Monitoringu w Komendzie Powiatowej Policji w Pile w 2 odbiorniki światłowodowe oraz dodatkowo w 1 monitor. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe 2) roboty ziemne 3) pełną obsługę geodezyjną i geotechniczną 4) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD 5) dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (6 szt.) 6) uruchomienie systemu monitoringu wraz z przeszkoleniem obsługi 7) zapewnienie serwisu w okresie gwarancji, winno być wkalkulowane w cenę oferty Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach