Przetargi.pl
Maluchy do przedszkola - wyrównanie szans edukacyjnych 3-4 latków z Gminy Adamów - zatrudnienie; 1. nauczyciela języka angielskiego, 2. nauczyciela zajęć muzyczno-ruchowych 3. logopedy 4. psychologa Nr umowy 888/POKL.09.01.01-06-051/12-00, przy wdrażaniu projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
  • Data zamieszczenia: 2012-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
    Adamów 11b 11b
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
    REGON: 00053253000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Maluchy do przedszkola - wyrównanie szans edukacyjnych 3-4 latków z Gminy Adamów - zatrudnienie; 1. nauczyciela języka angielskiego, 2. nauczyciela zajęć muzyczno-ruchowych 3. logopedy 4. psychologa Nr umowy 888/POKL.09.01.01-06-051/12-00, przy wdrażaniu projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenia zamówienia publicznego związanego z podpisaniem umów na świadczenie usług związanych z edukacją w zakresie : 1. przeprowadzanie nauki języka angielskiego, 2. przeprowadzanie zajęć muzyczno-ruchowych 3. przeprowadzanie zajęć logopedycznych 4. przeprowadzania zajęć warsztatowych dla rodziców dzieci w wieku 3-4 lat, z zakresu porad psychologicznych Liczebniki powyższe odpowiadają numeracji zadań opisywanych niniejszą SIWZ 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wykonywania: 1) Opracowanie w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy zlecenia w zakresie prowadzenia zajęć nauki języka angielskiego, programu zajęć nauki języka angielskiego dla dzieci w wieku 3-4 lata na cały okres realizacji projektu wynikającego z podpisanej umowy. 2)Opracowywanie miesięcznych harmonogramów zajęć, na co najmniej 7 dni roboczych przed ich planowanym terminem rozpoczęcia i przedłożenie w wersji elektronicznej wg ustalonego wzoru do Biura Projektu. 3) Prowadzenie zajęć metodami dostosowanymi do wieku i potrzeb odbiorców 4) Opracowanie raportu końcowego w zakresie rozwoju kluczowych kompetencji w tym umiejętności lingwistycznych. 5) Bieżąca współpraca z rodzicami 6) Prowadzenie dokumentacji pracy, m.in. kart pracy, kart obserwacji dziecka 7)Zakres ilościowy: od września 2012r. do 31 lipca 2014r. ( z wyłączeniem miesiąca sierpnia 2013 roku) 2012/2013 (od września 2012r. do 31 lipca 2013 r.) - 92 godz. 2013/2014 (od 01 września 2013r. do 31 lipca 2014 r.) - 92 godz. Łącznie 184 godzin Częstotliwość prowadzenia zajęć - 4 razy w tygodniu po pół godziny zegarowej (w 4 różne dni tygodnia). W trakcie 30 min. zostaną przeprowadzone 2 zajęcia trwające po 15 minut dla 2 grup liczących do 8 osób. 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonywania: 1) Opracowanie w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy zlecenia w zakresie prowadzenia zajęć muzyczno-ruchowych, programu zajęć muzyczno-ruchowych dla dzieci w wieku 3-4 lata na cały okres realizacji projektu wynikającego z podpisanej umowy. 2)Opracowywanie miesięcznych harmonogramów zajęć, na co najmniej 7 dni roboczych przed ich planowanym terminem rozpoczęcia i przedłożenie w wersji elektronicznej wg ustalonego wzoru do Biura Projektu. 3) Prowadzenie zajęć metodami dostosowanymi do wieku i potrzeb odbiorców 4) Opracowanie raportu końcowego w zakresie rozwoju koordynacji ruchowej, motoryki małej, motoryki dużej, mowy, myślenia, słuchania i postrzegania. 5) Bieżąca współpraca z rodzicami 6) Prowadzenie dokumentacji pracy, m.in. kart pracy, kart obserwacji dziecka 7) Zakres ilościowy od września 2012r. do 31 lipca 2014r. (z wyłączeniem miesiąca sierpnia 2013 roku) 2012/2013 (od września 2012r. do 31 lipca 2013 r.) - 92 godz. 2013/2014 (od 01 września 2013r. do 31 lipca 2014 r.) - 92 godz. Łącznie do przepracowania 184 godzin Częstotliwość prowadzenia zajęć - 4 razy w tygodniu po pół godziny zegarowej (w 4 różne dni tygodnia). W trakcie 30 min. zostaną przeprowadzone 2 zajęcia trwające po 15 minut dla 2 grup liczących do 8 osób. 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy wykonywania: 1) Opracowanie w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy zlecenia w zakresie świadczenia usług logopedycznych, programu zajęć logopedycznych dla dzieci w wieku 3-4 lata na cały okres realizacji projektu wynikającego z podpisanej umowy. 2) Opracowywanie miesięcznych harmonogramów zajęć, na co najmniej 7 dni roboczych przed ich planowanym terminem rozpoczęcia i przedłożenie w wersji elektronicznej wg ustalonego wzoru do Biura Projektu. 3) Przeprowadzenie diagnozy wstępnej dotyczącej wad wymowy oraz stwierdzenia deficytów rozwojowych w zakresie mowy dzieci w wieku 3-4 lat 4) Prowadzenie zajęć logopedycznych mających na celu zmniejszenie zdiagnozowanych wad wymowy i usprawnienie aparatu artykulacyjnego 5) Opracowanie raportu końcowego w zakresie zmniejszenia zdiagnozowanych wad wymowy i deficytów rozwojowych w zakresie mowy dzieci w wieku 3-4 lat 6) Bieżąca współpraca z rodzicami 7) Prowadzenie dokumentacji pracy, m.in. kart pracy, kart obserwacji dziecka 8) Zakres ilościowy od września 2012r. do 31 lipca 2014 r ( z wyłączeniem miesiąca sierpnia 2013 roku) 2012/2013 (od 01 września 2012r. do 31 lipca 2013 r.) - 184 godz. zegarowych 2013/2014 ( od 01 września 2013 r do 31 lipca 2014r.) - 184 godz. zegarowych Łącznie do przepracowania 368 godzin Częstotliwość prowadzenia zajęć 4 razy tygodniu po 1 godz. zegarowej (w 4 różne dni tygodnia). W trakcie 1 godz. zegarowej należy przeprowadzić 4 zajęcia trwające po 15 minut dla 4 grup liczących do 4 osób 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy wykonywania: 1) Opracowanie programu zajęć warsztatowych dla rodziców dzieci w wieku 3-4 lat mających na celu uświadomienie rodzicom roli jaką odgrywa edukacja przedszkolna na rozwój ich dziecka oraz pokazanie metod stymulujących rozwój dziecka i pracę z dzieckiem w domu m. in. według tematów: - edukacja przedszkolna a rozwój dziecka - jak bawić się ze swoim dzieckiem - jak za co chwalić swoje dziecko 2) Opracowywanie harmonogramów zajęć, na co najmniej 7 dni roboczych przed ich planowanym terminem rozpoczęcia i przedłożenie w wersji elektronicznej wg ustalonego wzoru do Biura Projektu. 3) Diagnoza wstępna i opracowanie raportu końcowego dotyczącego zwiększenia wiedzy rodziców w zakresie stymulacji rozwoju dziecka w środowisku domowym oraz świadomości w zakresie znaczenia i roli edukacji przedszkolnej w życiu dziecka oraz ankiet ewaluacyjnych. 4) Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z opracowanym programem i harmonogramem 5) Prowadzenie dokumentacji pracy, m.in. kart pracy 6) Zakres ilościowy; 2012r. 3 godz. zegarowe - X.2012r. 2013 r. - 9 godz. zegarowych - po 3 godz. zegarowe w miesiącach: II, IV, X 2013r. 2014 r. - 6 godz. zegarowych - po 3 godz. zegarowe w miesiącach: II i V 2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach