Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
- Data zamieszczenia: 2015-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
20-601 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
REGON: 00001775600442 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładzin podłogowych w Inspektoracie ZUS w Puławach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane (malarskie i okładzinowe) w Inspektoracie ZUS w Puławach przy ul. Lubelskiej 20B, polegające na malowaniu pomieszczeń biurowych i wymianie wykładzin podłogowych; 2.Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników Zamawiającego na uciążliwości wynikające z prowadzonych robót a także nie narażać pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo. W okresie prowadzonych robót remontowych w pokojach biurowych i innych pomieszczeniach Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szczelnych zabezpieczeń wyposażenia przedmiotowych pomieszczeń przed zabrudzeniem lub zniszczeniem. Roboty nie zakłócające pracy użytkownika budynku Inspektoratu ZUS w Puławach mogą być prowadzone w dni robocze w godzinach pracy, natomiast prace uciążliwe - po godzinach urzędowania i w dni wolne od pracy; 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych; 4.Termin realizacji zamówienia : 20 listopada 2015r.; przy czym za dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia uważa się dzień podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót; 5. Dokładny zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) a w szczególności w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i przedmiarze robót, stanowiących integralną część SIWZ; 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, SIWZ, złożoną ofertą, harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i normami technicznymi; 7. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45-00-00-00-7 Roboty budowlane, 45-40-00-00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 8. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej >ustawą<. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł). Pozostałe szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27