Przetargi.pl
Malowanie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2

Powiat Wodzisławski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 412 09 30 , fax. 32 412 09 31
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski
    ul. Bogumińska 2 2
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 32 412 09 30, fax. 32 412 09 31
    REGON: 27625523000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie na podstawie dokumentacji projektowych: - Dokumentacja techniczna malowanie elewacji budynku oraz remont elementów małej architektury znajdujących się na dziedzińcu Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 opracowany przez Grażyna Śpiewak, Szymon Donocik; - Projekt budowlano-wykonawczy (branża elektryczna) zagospodarowania terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 opracowany przez ELPROJEKT Piotr Garbaczewski, ul. Wiejskiej 64, 44-300 Wodzisław Śl. - Projekt zagospodarowania terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 opracowany przez Pracownia Projektowa DUET arch. Hanna Wieczorek, ul. Głucha 35b, 44-210 Rybnik 2. Zakres robót: - uzupełnienie ubytków w ociepleniu, w tynku oraz w sztukaterii, - wkucie kabla instalacji p.poż pod tynk, - oczyszczenie, zagruntowanie i malowanie elewacji oraz wykonanie tynków imitujących kamień na cokołach, - wyczyszczenie i impregnacja liter na ścianie budynku oraz piaskowanie konstrukcji wsporczej wraz z oświetleniem tych liter, - obróbka blacharska, - wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z kształtek ceramicznych szkliwionych na parterze elewacji frontowej, - piaskowanie konstrukcji stalowej zadaszenia oraz słupków z oświetleniem i balustrady, - wymiana oświetlenia w murku w miejscach zniszczonych lamp, - pomalowanie konstrukcji stalowych, konstrukcji zadaszenia, słupków oświetleniowych oraz balustrady, - naprawa i wykończenie tynkiem murków pod zadaszeniem oraz stóp fundamentowych pod słupkami oświetleniowymi, - montaż nowych płyt poliwęglanowych, blach trapezowych nad wejściami do budynków Starostwa i Urzędu Miasta, - wymiana elementów drewnianych w ławce, - instalacja elektryczna oświetlenia zewnętrznego budynku w nawierzchni od strony ulicy Bogumińskiej, - instalacja elektryczna oświetlenia zewnętrznego łukowego zadaszenia budynku od strony ulicy Pszowskiej, - instalacja elektryczna zasilania tablicy informacyjnej, - rozbudowa tablicy rozdzielczej oświetlenia zewnętrznego, - wykonanie stanowiska postojowego z dojściem do wejścia głównego, - przebudowa dojścia do wejścia głównego, - wykonanie nowej nawierzchni chodników, nasadzenia roślin. Roboty prowadzone będą na obiekcie czynnym. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 250 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności wykonawcy na podstawie niniejszej umowy; 2) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym; 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy; 4) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; 5) opracowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, uzyskanie zatwierdzenia tych projektów przez właściwe organy, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz lokalizację urządzeń i wykonanie organizacji ruchu oraz pokrycie kosztów wynikających z tego tytułu; 6) świadczenie nieodpłatnie przez okres 12 miesięcy czynności związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni polegających na: podlewaniu roślin i trawnika, -odchwaszczaniu roślin i trawnika, - nawożeniu roślin i trawnika, - koszeniu trawnika, - przycinaniu i formowaniu roślin; 7) świadczenie nieodpłatnie czynności serwisowych wymagających tego zabudowanych urządzeń w okresie trwania gwarancji łącznie z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe; 8) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 7. Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto, zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady/odwołanie się do przepisów) następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego. Jednocześnie zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN Bank S.A. 60 1560 1094 0000 9250 0000 1368 ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wadium dotyczy oraz oznaczenia wykonawcy, którego ofertę wadium zabezpiecza, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację przez zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez zamawiającego formach należy dołączyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. W przypadku konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców/pełnomocnika wykonawców. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 17.08.2016 r. godz. 09:00, przy czym wadium w pieniądzu, zamawiający będzie uważał się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 8. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwania. 9. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 10. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach