Przetargi.pl
Majkowskie centrum rekreacyjno-sportowe przy ul. Tuwima 2 w Kaliszu - ETAP I

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +4862 7654300
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. +4862 7654300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogloszenia - zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Majkowskie centrum rekreacyjno-sportowe przy ul. Tuwima 2 w Kaliszu - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska ze sztucznej trawy do gry w rugby i piłkę nożną, na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.6. SIWZ w ramach przedsięwzięcia pn. `Majkowskie centrum rekreacyjno-sportowego przy ul. Tuwima 2 w Kaliszu`.2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia pn. `Majkowskie centrum rekreacyjno-sportowego przy ul. Tuwima 2 w Kaliszu i obejmuje: 1) przebudowę skarp,2) wykonanie murów oporowych,3) wykonanie płyty boiska z nawierzchnią ze sztucznej trawy o wymiarach zewnętrznych 119x76 m wraz z podbudową z przeznaczeniem do gry w rugby i piłkę nożną, 4) wykonanie obramowania boiska obrzeżem betonowym z nakładką elastyczną,5) dostawę i montaż dwóch profesjonalnych aluminiowych bramek do rugby wraz z ochraniaczami na bramki i dodatkowymi tulejami oraz deklami pod odstawienie bramek w narożnik boiska, 6) dostawę i montaż dwóch demontowalnych bramek do piłki nożnej o wymiarach 7,32x2,44 m, w zestawie z tulejami i deklami na otwory dostosowanych do rozgrywek na obiektach otwartych,7) dostawę i montaż czterech przenośnych bramek do piłki nożnej o wymiarach 5x2 m, przystosowanych do rozgrywek na obiektach otwartych, 8) dostawa i montaż dwóch ławek rezerwowych,9) dostawa i montaż piłkochwytów,10) wykonanie oświetlenia boiska ze średnim natężeniem 200lx,11) wykonanie systemu monitoringu boiska,12) wycinka ok. 80 szt. drzew, 13) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i odwodnienia boiska,14) wykonanie ogrodzenia wraz z bramami i furtkami, 15) dostawa i montaż sześciu stojaków rowerowych pięciostanowiskowych,16) wykonanie nasadzeń zastępczych ok. 30 drzew. Zakres niniejszego postępowania nie obejmuje: wykonania trybuny, budynku głównego z przeznaczeniem na zaplecze sportowe, budynku gospodarczego z przeznaczeniem na toalety, zewnętrznych instalacji sanitarnych - instalacji wodociągowej do budynku WC, instalacji kanalizacji sanitarnej do budynku WC, instalacji zraszania kortu, zagospodarowania terenu - modernizacji kortu, modernizacji boiska do koszykówki, nawierzchni utwardzonych, ścieżki zdrowia i siłowni zewnętrznej oraz modernizacji górki saneczkowej.3. Wymagane, minimalne parametry w stosunku do nawierzchni ze sztucznej trawy oraz maty absorbującej uderzenie zawarte zostały w załączniku pn. `Zestawienie parametrów oferowanego systemu nawierzchni oraz maty absorbującej uderzenie`. Wykonawca jest zobowiązany do podania w wyżej wymienionym załączniku nazwy / właściwości / parametrów nawierzchni ze sztucznej trawy oraz maty absorbującej uderzenie w zakresie wskazanym w tym załączniku. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić w imieniu Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia:1) wykona dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach,2) wykona dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach,3) dostarczy dokument potwierdzający posiadanie certyfikacji IRB na nawierzchnię ze sztucznej trawy, jak została wykonana..6. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót.7. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po podpisaniu umowy z Zamawiającym, a wykonanie zamówienia zakończy nie później niż do dnia 13.05.2017r.8. Szczegółowy zakres prac określony został w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl,www.bip.umkalisz.pl(zakładka Ogłoszenia-Zamówienia publiczne),www.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach