Przetargi.pl
Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26-628-88
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
    ul. Szpitalna 14
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 26-628-88
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowotarski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Głównym elementem zamówienie jest realizacja robót polegających m.in. na: utrzymaniu dróg i mostów, poboczy, robót w zakresie elementów odwodnienia dróg, robót w zakresie chodników, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz naprawy korpusu drogowego, usuwanie zanieczyszczeń z pasa drogowego a także koszenie traw w obrębie pasa drogowego. Rozpoczęcie wykonania danego zakresu robót odbywać będzie się na każdorazowe wezwanie Zamawiającego przesłane do Wykonawcy pisemnie lub drogą elektroniczną. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do potwierdzenia otrzymania wezwania do rozpoczęcia robót. Wezwanie zawierać będzie zakres oraz termin rozpoczęcia i wykonania robót. Zamówienie będzie wykonywane jedynie do wyczerpania kwoty 650 000,00 zł (słownie złotych: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W przypadku udzielenia zamówienia przez Zamawiającego o wartości poniżej kwoty 650 000,00 zł, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie z tytułu szkody (straty). Szczegóły zamówienia podane zostały w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100) na warunkach podanych w siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany kompletny formularz oferty ► na wzorze druku wg załącznika nr 1 do siwz, b) Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) musi być dołączone do oferty – o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć tylko jedną ofertę, c) zgodnie z art. 36b. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców ► na wzorze druku wg załącznika nr 1 do siwz –formularz oferty, d) W celu wykazania braku podstawa do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach