Kopalnia Siarki "Machów" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 39-402 Tarnobrzeg, ul. Zakładowa 50
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8233025, 8236948 , fax. 015 8233025
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Siarki "Machów" S.A.
ul. Zakładowa 50 50
39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8233025, 8236948, fax. 015 8233025
REGON: 83020562700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 6.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja samowypływów, otworów zlikwidowanych przez zaciśnięcie nadkładu oraz otworu obserwacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1.likwidacja otworów trzeciorzędowych zlikwidowanych przez zaciśnięcie nadkładu o numerach: I-40, I-130, I-131, I-525, M-272, M-310, N-570, 2.opracowanie dla otworów M-310, N-570 przed przystąpieniem do likwidacji aktualizac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 763000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielcze
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: Potencjał kadrowy. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz wykazu personelu, który Wykonawca zamierza skierować do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 3 do oferty). Za niezbędne uznaje się dysponowanie przez Wykonawcę, osobami posiadającymi kwalifikacje kierownictwa i dozoru ruchu odpowiedniej specjalności, jak również osobami posiadającymi szczególne kwalifikacje - wiertacz, operator agregatów cementacyjnych, cementowozów, spawacz- co najmniej 1 osoba o każdym rodzaju kwalifikacji. Doświadczenie: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 4 do oferty) oraz na podstawie dokumentów poświadczających, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencji. Za niezbędne uznaje się wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wyświadczonej na rzecz podmiotu prowadzącego działalność górniczą. Potencjał techniczny: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie wykazu narzędzi i urządzeń będących w posiadaniu Wykonawcy, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą w projektach technologią, umożliwiających sprawną realizację robót (wg załącznika nr 5 do oferty). Potencjał finansowo - ekonomiczny. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uprawnienia: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. nr 3 do oferty Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie (np. referencje) - zał. nr 4 do oferty. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 5 do oferty. Podpisany załącznik nr 6 (projekt umowy) do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie naczelnika właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja studni odwadniających zlokalizowanych w barierze zewnętrznej NW w Kopalni Siarki Machów.
Dodano: 2012-02-07 - Likwidacja studni odwadniających zlokalizowanych w barierze zewnętrznej NW w Kopalni Siarki Machów
Dodano: 2012-01-24 - Likwidacja samowypływów, otworów zlikwidowanych przez zaciśnięcie nadkładu oraz otworu obserwacyjnego
Dodano: 2009-06-05 - Likwidacja samowypływów, otworów zlikwidowanych przez zaciśnięcie nadkładu oraz otworu obserwacyjnego.
Dodano: 2009-05-22