Przetargi.pl
Likwidacja barier architektonicznych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęcznej

Środowiskowy Dom Samopomocy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Akacjowa 11
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 4627-274 , fax. 0-81 4627-274
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy
    ul. Akacjowa 11 11
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 0-81 4627-274, fax. 0-81 4627-274
    REGON: 43060199100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier architektonicznych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęcznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymiana drzwi wejściowych z korytarza do pomieszczeń łazienek na szerokości 90,0cm, 2. Wyburzenie ścianki działowej w pomieszczeniu łazienki, likwidacja pisuaru, 3. Obłożenie ścian łazienek płytkami glazurowanymi , 4. Wymiana posadzki w łazienkach, płytkami terakota antypoślizgowymi, łatwo zmywalnymi, 5. Wykucie ościeżnic drzwiowych, 6. Osadzenie ościeżnic o szerokości wejścia 90,0cm, 7. Wymiana drzwi 80,0cm na 90,0cm do pozostałych pomieszczeń 8. Przeniesienie umywalki na ściankę boczną w przedsionku, 9. Likwidacja progów do pomieszczeń, 10. Wykonanie ścianki działowej w pomieszczeniu łazienki 11. Wymiana drzwi wejściowych na 90, 12. Likwidacja pisuaru, 13. Zamontowanie poręczy dla osób niepełnosprawnych w łazience i wc, 14. Malowanie pomieszczeń po zakończonym remoncie 15. Wymiana wykładziny podłogowej na terakotę łatwo zmywalną i antypoślizgową w pomieszczeniach , 16. Wykucie filarków i demontaż ościeżnicy w korytarzu na przejściu w celu jego poszerzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152212
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100 000,00 zł. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100 000,00 zł. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lecznagw.12.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach