Przetargi.pl
Leasing operacyjny z dostawą używanej koparki gąsienicowej z opcją wykupu

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33326 Mogilno, Mogilno
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 453 652 , fax. 184 453 652
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna sp. z o.o.
    Mogilno 224
    33326 Mogilno, woj. małopolskie
    tel. 184 453 652, fax. 184 453 652
    REGON: 12061729400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukkorzenna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing operacyjny z dostawą używanej koparki gąsienicowej z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia publicznego nadana przez Zamawiającego: Leasing operacyjny z dostawą używanej koparki gąsienicowej z opcją wykupu. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Warunki techniczne koparki gąsienicowej: - ciężar całkowity: 33 T – 40 T - koparka gąsienicowa, - rok produkcji nie wcześniej niż 2010, - silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy od 184 do 205 kW przy obr/min od 1800 do 1950, spełniający normy emisji spalin EURO III A lub EPA III, - PRZEBIEG NIE WIĘCEJ NIŻ 7000 MTG (UDOKUMENTOWANY PRZEZ SERWIS DANEJ MASZYNY), - szerokość transportowa do 3 m, - usunięte wszelkie wycieki płynów eksploatacyjnych, - usunięte luzy na sworzniach ramienia i wysięgnika koparki, - wysięgnik koparki monoblok o długości 5,70 do 6,50 metra i długości ramienia 3,30 m, - max. wydajność pompy hydraulicznej 2x 310 l/min, - układ hydrauliczny typu zamkniętego, - dwusekcyjna pompa o zmiennym wydatku, - dodatkowa instalacja hydrauliczna do podpięcia osprzętów, - szybkozłącze hydrauliczne – system szybkiej wymiany łyżek, - łyżka podsiębierna skalna o poj. 2,0 m3 , - gąsienice o szerokości 600 mm lub węższe w celu zachowania szer. transportowej (80% sprawne), - kabina ROPS/FOPS wyposażona w ogrzewanie, wentylator, regulowany fotel operatora i klimatyzację, możliwość wyboru pięciu trybów pracy maszyny – tryb pracy maszyny pozwalają na ustawienie obrotów silnika i wydajność układu hydraulicznego, w zależności od wykonywanej pracy, - panel ze wskaźnikami powinien zawierać co najmniej : obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego silnika, licznik motogodzin, - układ elektryczny 24V, dwa akumulatory 2x12V o zwiększonej pojemności, - koparkę należy przystosować do pracy z młotem hydraulicznym o masie ok. 3000 kg i sile uderzenia 10000 J. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania przeglądu sprzętu przez wskazany przez zamawiającego serwis. Zamawiający nie dopuszcza żadnych poprawek lakierniczych koparki jak również nakładania nowych warstw lakieru. Zamawiający nie dopuszcza żadnych ingerencji w pompę hydrauliczną polegającą na wymianie zużytych części lub regeneracji. Dodatkowe informacje: Wymagane dokumenty dostarczane wraz z pojazdem: - instrukcja obsługi w języku polskim - dokumentacja techniczna sprzętu. Przy przekazaniu maszyny, wykonawca jest zobowiązany zapewnić przeszkolenie operatora. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: - Wykonawca musi udzielić gwarancji na dostarczaną maszynę minimum na 500 mtg lub minimum na okres 6 miesięcy. - wykonawca musi posiadać na terenie Polski własny serwis, - wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie eksploatacji w przeciągu do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia. Koparka musi być sprawna technicznie. W przypadku stwierdzenia braku sprawności technicznej lub niezgodności z przedmiotem zamówienia oferta zostanie odrzucona. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca do oferty załączy pisemne oświadczenie, że sprzęt jest sprawny technicznie, nie posiada ukrytych wad – znanych wykonawcy oraz, że wszystkie elementy są oryginalne, dopuszczone przez producenta. Wymagania dotyczące leasingu: - Leasing operacyjny. - Waluta leasingu: PLN. - Pierwsza wpłata (opłata wstępna) 40% wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT. - Okres finansowania: 47 miesięcy + wykup w 48 miesiącu. - Raty leasingowe równe w okresie obowiązywania. - Terminy płatności rat leasingowych będą określone w umowie leasingu. - Wartość końcowa wykupu - 5% wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT (po wpłacie wartości końcowej wykupu prawo własności przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego). - Wysokość poszczególnych rat leasingowych ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M. - Wykonawca ubezpieczy przedmiot leasingu. Wartość ubezpieczenia powinna być uwzględniona w ratach leasingowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. - Wykaz ewentualnych podwykonawców – na załączniku nr 4 do specyfikacji (dotyczy sytuacji, gdy przewiduje się powierzenie części zamówienia podwykonawcy) - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. - W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. - Dokumentacja fotograficzna koparki (tabliczka znamionowa, licznik mth, stan zewnętrzny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach